FANDOM

-Głupie kury! Głupi pasażerowie! Nie chcę ich! | Smrodek, Przejażdżka Smrodka, Seria 7

BulgyRidesAgain52.png
Smrodek
  • Numer Rejestracyjny: BLG 1

Smrodek (ang.Bulgy) - jest piętrowym autobusem, który kiedyś bardzo nienawidził kolei.

Historia

Smrodek nienawidził kolei i wierzył, że ta pewnego dnia zostanie zlikwidowana na rzecz dróg. Pewnego dnia Smrodek postanowił zabrać pasażerów Kaczora i Olka udając, że jest autobusem kolejowym. Zabrał ich podstępem, a Kaczor ruszył za nim w pościg. Smrodek postanowił pojechać skrótem, ale z powodu swojej wysokości utknął pod niskim mostem. Wtedy pasażerowie odkryli, że Smrodek ich okłamał i to nie on miał ich odebrać ze stacji. Ostatecznie wyciągnięty spod mostu Smrodek, został przerobiony na kurnik i umieszczony w pobliżu mostu, który został nazwany mostem Smrodka.

Później Smrodek został naprawiony i powrócił na drogę, aby przewozić pasażerów, podczas gdy Tomek i Emilka przebywali w warsztacie. Gdy Smrodek spał, kury, które tęskniły za swoim starym domem, weszły do niego i zajęły miejsca na półkach bagażowych. Następnego dnia pasażerowie nie zauważyli kur i spokojnie zajęli miejsca w autobusie. gdy Smrodek wyprzedzał Tadka, wpadł w poślizg i kury się obudziły. Pasażerowie byli przestraszeni i złożyli skargę u zawiadowcy. Smrodek postanowił, że nie chce wozić ani kur, ani pasażerów. Rozmowa z Emilką podsunęła mu pewien pomysł . Smrodek został przerobiony na warzywny autobus by pomagał gospodarzowi rozwozić warzywa. Smrodek lubi wozić warzywa, gdyż te nie znoszą jajek i nigdy nie narzekają.

Charakter

Smrodek był bardzo niegrzecznym i gderliwym piętrowym autobusem. Po powrocie na drogę zrozumiał swoje błędy i zmienił swoje dotychczasowe postępowanie.

Prototyp

Smrodek opiera się na londyńskim piętrowym autobusie AEC Routemaster.

Wygląd

Smrodek jest pomalowany na kolor czerwony i kremowy, ale póżniej jako warzywny autobus został przemalowany na kolor zielony i kremowy.

Występy

Railway Series

W Railway Series Smrodek wystąpił w:

Seria Telewizyjna

W serii telewizyjnej Smrodek wystąpił w:

Ciekawostki

  • W serii dwunastej Smrodek jest pomalowany na kolor czerwony mimo, że w odcinku Przejażdżka Smrodka z serii siódmej został przemalowany na kolor zielony.
  • Model Smrodka w czerwonym malowaniu znajduje się obecnie na wystawie w "Drayton Manor".
  • W fińskiej wersji Smrodek ma na imię Jurottaja.
  • W polskiej wersji My Thomas Story Libary Smrodek jest nazywany Bolek.

Marketing

Galeria

Pojazdy:
TymcioBerciaTadekWozy StrażackieGrzegorzKarolciaSmrodekPrzyjaciel SmrodkaJTK 62Traktor GospodarzaTraktor Willie'ego040 BMCFurgonetka PocztowaDżwig na GąsienicachWózki Widłowe
BogdanKolosElaMaszyny BudowlaneMadziaKamilFelekStraszne CiężarówkiCiężarówki RatunkoweCiężarówkiSamochód Grubego ZawiadowcyAutobusDźwigi na GąsienicachTraktor na GąsienicachTaksówkiSamochód Pani JoasiFurgonetka z PiekarniKaretkaCiężarówki TrzyosioweWywrotkaMaszyny z KamieniołomuSamochód Sir Roberta Norramby

Więcej z Fandomu

Losowa wiki