FANDOM

-Bo uwielbiam niespodzianki! | Sir Robert Norramby, Tajemnica Zaginionej Korony

TheAfternoonTeaExpress65
Sir Robert Norramby - jest księciem, który mieszka na wyspie Sodor w Zamku Gotfryda. Jest przyjacielem Sławka i Tobiasza Szyneczki. Jest także właścielem Miłki, lokomotywy wąskotorowej.

Historia w Railway Series

Sir Robert Norramby został księciem jako mały chłopiec, gdy jego ojciec, czyli poprzedni książę, zginął podczas wojny. Miał siedem lat gdy kolei Mid Sodor Railway została zamknięta. Nie zdawał sobie sprawy z tego, że Książę, lokomotywa pracująca na zamkniętej kolei, otrzymała swoje imię na jego cześć.

Sir Robert przez wiele lat nie zdawał sobie sprawy z tego, że po zamknięciu kolei Mid Sodor Railway, Książę, jedna z lokomotyw na niej pracująca, została zamknięta w starym hangarze. Gdy Sir Robert miał dwadzieścia pięć lat, zbudował jedną z linii kolei Skarloey Railway, a gdy miał dwadzieścia dziewięć lat, Książę został odnaleziony i sprawadzony do pracy na kolei Skarloey Railway.

Historia w serii telewizyjnej

Książę przybył na wyspę po wielu latach podróżowania po świecie w celu odbudowy Zamku Gotfryda. Chciał by stał się on nową atrakcją dla turystów. Poprosił Tomka, Kubę i Piotrusia o pomoc przy jego odbudowie. Sam w tym czasie zgromadził wiele starych rzeczy takich jak zbroje, naczynia, katapulty, krzesła, flagi, tarcze i rzeżby, które miały stać się zamkowymi eksponatami. Do kolekcji brakowało mu jedynie korony Króla Gotfryda, która wiele lat temu zaginęła i nigdy nie została odnaleziona. Koronę tę odnalazł Sławek w starej kopalni tuż przed otwarciem odnowionego zamku. Na otwarciu została ona oficjalnie zaprezentowana jako jeden z zamkowych eksponatów. Książę postanowił, że po zamku turystów będą oprowadzali Sławek i Miłka. W dniu otwarcia zamku urządził też wyścig wielki, w którym wzięli udział Gabryś, Szymek, Kacper i Kinga.

W serii siedemnastej książę urządził w swoim zamku świąteczny kiermasz. Poprosił zawiadowcę by ten z tej okazji przebrał się za Świętego Mikołaja. Następnie księżę postanowił raz w tygodniu urządzić na zamku popołudniową herbatkę dla gości. Poprosił Sławka by ten dostarczał na zamek rożki z pierkarni i śmietanę z mleczarni. W tym samym czasie wraz z chudym zawiadowcą ustalił, że Miłka i Łukasz na jeden dzień zamienią się swoimi pracami.

W filmie Opowieść o Odwadze książę był obecny na prezentacji znalezionego w fabryce porcelany szkieletu dinozaura, który został ustawiony w miasteczku, a w serii osiemnastej wraz z innymi mieszkańcami wyspy śpiewał kolędy. Przy pomocy wielu lokomotyw zbudował na terenie swojej posiadłości Park Dinozaurów.

Charakter

Sir Robert Norramby jest pogodny i wesoły. Uwielbia niespodzianki i jest nieprzewidywalny.

Występy

Railway Series

W Railway Series Sir Robert Norramby wystąpił w:

Seria Telewizyjna

W serii telewizyjnej Sir Robert Norramby wystąpił w:

Wydania specjalne:

Głosu Użyczyli

Ciekawostki

Marketing

Galeria