FANDOM

-Wagony czekają na bocznicy. Łatwo można sobie z nimi poradzić. Świat zobaczy co potrafię, wesoło chwalił się Diesel. Skrada się tu i tam, jak wielka czarna łasica. Kiedy ciągnie niewłaściwe wagony, Benc! Nic z tego Dieslu! | Nieznośne Wagony

PopGoestheDiesel2.png
Samochwała Diesel

Samochwała Diesel (ang.Pop Goes the Diesel) - jest dwunastym odcinkiem serii drugiej.

Fabuła

Kaczor, wielka zachodnia lokomotywa ciężko pracuje ciagnąc wagony towarowe i pasażerskie. To jest wspaniały dzień. Wagony są grzeczne, a pasażerowie nie narzekają. Lokomotywy są zmęczone słuchaniem opowiadań Kaczora o kolei, z której pochodzi, ale ich humor poprawia się gdy do pracy na kolei przybywa gość. Przybysz jest spalinowozem manewrowym o imieniu Diesel, który szybko wkupuje się w łaski lokomotyw chwaląc je. Kaczor jako jedyny ma wątpliwości i zostawia przybysza samego na bocznicy. W tym czasie Diesel próbuje zabrać stare wagony z bocznicy nie wiedząc, że te mają zablokowane koła. Próba zabrania ich kończy się ich wykolejeniem. Po tym wszystkim wagony śpiewają o Dieslu złośliwą piosenkę, o on zaprzysięga zemstę na Kaczorze.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Ten odcinek opiera się na opowieści z Railway Series pod tym samym tytułem.

Niejasności

  • Gdy Kaczor obraca się na obrotnicy i stoi bokiem do kamery, pomiędzy jego twarzą, a kotłem widać odstęp.
  • Gdy narrator mówi: "Nawet pasażerowie przestali narzekać!", Kaczor ma zapadnięte oczy.
  • Gdy Kaczor mówi: "Ja jestem wielką zachodnią i...", Heniowi brakuje wagonu na węgiel.
  • Gdy Kaczor i Diesel wyjeżdżają z Domkowa, oczy Gabrysia są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Diesel nie powiedział żadnego komplementu na temat Piotrusia więc czemu ten jest zadowolony?
  • Gdy Diesel zatrzymuje się w Domkowie, Kaczorowi brakuje brwi.
  • Gdy Pan Szyneczka przedstawia Diesla lokomotywom, jego samochód ma krzywe koło.
  • Gdy Kaczor i Diesel wyjeżdżają z Domkowa i kamera pokazuje lokomotywy widać, że oczy Kuby, Henia i Gabrysia są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Gdy Diesel mówi na bocznicy, że wie wszystko, Kaczorowi brakuje brwi.
  • Gdy Kaczor zostawia Diesla samego i odjeżdża, z torów, na których stał wydobywa się para.
  • Gdy Diesel próbuje ciągnąć wagony widać, że Kaczor nie stoi na bocznicy.
  • Gdy Diesel zaczyna ciągnąć wagony, pierwszy z nich jest wykolejony.
  • Gdy Diesel warczy, wokół jego twarzy unosi się para mimo, że spalinowozy nie wytwarzają pary.
  • Gdy narrator mówi: "Diesel stracił cierpliwość!", na jednym z wagonów widać małe włosy.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki