FANDOM

SkarloeyStormsThrough49
Sławek i Burza

Sławek i Burza (ang.Skarloey Storms Through) - jest dwudziestym piątym odcinkiem serii jedenastej. Odcinek z sześcioma innymi odcinkami serii nie został wyemitowany w telewizji tylko wydany na płycie DVD pod tytułem Lokomotywy i Niebezpieczne Wycieczki. W Polsce został wyemitowany w telewizji wraz z pozostałymi odcinkami serii jedenastej.

Fabuła

Jest gwałtowna burza i gospodarz potrzebuje pomocy. Owce, które pasą na polu muszą bezpiecznie dostać się do gospodarstwa. Pan Patyczek postanawia, że po owce pojadą Sławek, Radek i Piotruś Sam. Dwie ostatnie lokomotywy z radością jadą od pola do gospodarstwa, ale Sławek, który boi się burzy chowa się w hangarze na bocznicy. Radek i Piotruś Sam pracują tak ciężko, że wkrótce kończy im się węgiel, a na ratunek czeka jeszcze wiele owiec. Sławek zbiera się na odwagę i chcąc pomóc gospodarzowi jedzie na pole po resztę owiec. Zabiera je do gospodarstwa, a gospodarz i inne lokomotywy są mu wdzięczki. Sławek postanawia, że już nigdy nie będzie bał się burzy.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy Sławek na początku odcinka mija gospodarza stojącego przy traktorze, ma twarz Radka.
  • Gdy Sławek stoi schowany w hangarze na bocznicy, ma smutną twarz Radka.
  • Radek i Piotruś Sam z łatwością mogli zauważyć Sławka chowającego się w hangarze na bocznicy.
  • Sławek ma prawie 150 lat, więc nie powienien bać się burzy.
  • Wagony Służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Sławka, Radka i Piotrusia Sama.
  • W polskiej wersji Hangar Lokomotyw Wąskotorowych jest określony jako "baza".
  • W angielskiej wersji Hangar Lokomotyw Wąskotorowych jest określony jako "The depot", czyli "magazyn".

Galeria