FANDOM

-Zabieraj tylko pięć wagonów na raz i jedż wolno i spokojnie! | Artur

Fish47
Ryby

Ryby (ang.Fish) - jest dziewiętnastym odcinkiem serii ósmej.

Fabuła

Tomek ma zabrać długi pociąg ryb z wioski rybackiej do portu. Artur radzi mu, by zabierał tylko pięć wagonów na raz, ale ten chcąc szybko wykonać zadanie bierze wszystkie. Po drodze wagony zaczynają psocić i na Gabrysiowym Wzgórzu Tomek trafi nad nimi kontrolę. Pociag szybko zjeżdża na dół po czym zderza się z Sylwkiem czekającym przy semaforze. Po oczyszczeniu torów, Tomek dostosowywuje się do rady Artura i bierze tylko pięć wagonów na raz. Praca zostaje szybko wykonana, a ryby bezpiecznie trafiają do portu w Brendam.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Gdy ryby podczas jazdy uderzają w twarz Tomka, jest używany jego model o większej skali.
  • Herbaciarnia Pani Ekspedientki, czyli Neptune Refreshments, jest widoczna w pobliżu stacji w Knapford.

Niejasności

  • Gdy Tomek pcha wagony w wiosce rybackiej, pod jego kabiną widoczny jest przewód lub drut.
  • Gdy Tomek przebywa w wiosce rybackiej, jego wagony nie mają twarzy, ale póżneij mają.
  • Gdy Tomek dociera do stóp wzgórza, jego pierwszy wagon ma twarz Byczka, ale przy zderzeniu pierwszy wagon ma twarz Anatola, podczas gdy w porcie pierwszy wagon nie ma twarzy.
  • Przy zderzeniu tylko dwie ryby lecą w stronę Sylwka, ale w następnej scenie Sylwek jest cały nimi pokryty.
  • Ryby powinny być przewożone w zamkniętych wagonach towarowych, a nie w otwartych.
  • Wagony Służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Tomka i Artura.
  • W kilku zbliżenaich kamery widać, że Tomek nie pcha wagonów.
  • Artur ma dżwięk gwizdka Marcina.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Hubcio ma na imię Hipek.

Galeria