FANDOM

-Czy lubisz dzwonki? | Rudik

RustytotheRescue54.png
Rudik Ratownik

Rudik Ratownik (ang.Rusty to the Rescue) - jest piętnastym odcinkiem serii czwartej.

Fabuła  

Rudik cieszy się na widok pięknych kwiatów zwanych dzwonkami. Jego maszynista mówi mu, że potrzebna jest nowa lokomotywa do pracy na nowej linii. Rudik jedzie powiedzieć o tym Darkowi, a ten mówi mu, że może znależć nową lokomotywę na innej kolei. Mówi też, że nie może z nim tam pojechać, gdyż teraz na inną kolej mogą jeżdzić tylko lokomotywy spalinowe. Rudik postanawia, że sam tam pojedzie. Następnego dnia mały spalinowóz wyrusza w drogę. Gdy dojeżdża na miejsce zauważa dużo lokomotyw spalinowych. Na bocznicy zauważa małą lokomotywę parową o imieniu Stefcio i zabiera ją ze sobą do domu. Tam Stefcio zostaje odnowiony i trafia do pracy na nowej linii. Inne lokomotywy postanawiają go nazwać dzwonkową lokomotywą.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Rudik mówi: "Świetnie! Wyruszymy jutro!", pod jego twarzą widać ślady pozostawione przez klej.
  • Gdy Rudik i Stefcio zatrzymują się na stacji gdzie trwa przyjęcie z okazji odnalezienia lokomotywy, w tle słychać dżwięki gwizdków Tomka, Gabrysia i Kuby, ale ich samych nigdzie nie widać.
  • Kierownik kolei Bluebell Railway wygląda tak samo jak kierownik starej linii Księcia.
  • Gdy Rudik wjeżdża na inną kolei, obok budki dróżnika widać grube liny, które w następnej scenie znikają.
  • Gdy Rudik i Stefcio wyjeżdżają z innej kolei widać, że Diesel stoi na torze kolei wąskotorowej.
  • Gdy Rudik wjeżdża na inną kolei widać, że między Dorotką a Bogusiem stoi cysterna ze smołą, ale w ostatniej scenie pokazującej teren innej kolei, cysterny ze smołą nigdzie nie widać.
  • Gdy Rudik i Stefcio przejeżdżają przez wiadukt widać, że dach kabiny Rudika jest uszkodzony.
  • Na innej kolei wszystkie spalinowozy stale zamieniają się miejscami.
  • Dlaczego tory wąskotorowe kolei Skarloey Railway są prowadzone aż na teren innej kolei?
  • Nie ma żadnej wzmianki o tym, jak na innej kolei Rudik i Stefcio odwrócili się w drugą stronę.
  • Tomek ma dżwięk gwizdka Edka.
  • Stefcio ma dżwięk gwizdka Radka.
  • Wagon Służbowy powinien zostać dołączony do pociągu Sławka.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Stefcio ma na imię Sebcio.
  • W polskiej wersji rozmowa Rudika z Darkiem jest skrócona. W angielskiej wersji Rudik mówi, że chce szukać nowej lokomotywy na tej samej stacji, na której Darek znalazł Olka. W polskiej wersji o tym nie mówi.
  • W angielskej wersji narrator mówi, że maszynista Rudika został palaczem Stefcia, co jest nie możliwe, gdyż wtedy mały spalinowóz nie mógłby wrócić do domu.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki