FANDOM

Make Someone Happy -Może pomyślisz o czymś innym! Na pewno poczujesz się lepiej! | Tomek

MakeSomeoneHappy46.png
Radość

Radość (ang.Make Someone Happy) - jest dwudziestym drugim odcinkiem serii piątej.

Fabuła

Na wyspie Sodor trwają wakacje. Wszystkie lokomotywy są szczęśliwe, z wyjątkiem Kuby, który otrzymał zadanie ciągnięcia pociągu towarowego. W złości mówi Tomkowi, że zadanie to powinien otrzymać albo Piotruś, albo Olek, którzy w jego mniemaniu są mniej ważni od niego. Tomek mówi Kubie, że powinien czasami myśleć o innych, a nie tylko o sobie. Kuba stanowczo odpowiada mu, że dla niego najwazniejsza jest jego ważność.

Póżniej Kuba pracuje na bocznicy przy stacji Ffarquhar, gdzie spotyka Panią Kijankę. Jest ona smutna i mówi maszyniście Kuby, że jej ukochana siostra nie przyjedzie do niej z wizytą. Dowiaduje sie o tym zawiadowca, który postanawia pocieszyć starszą kobietę. Prosi Harolda aby ten zabrał Panią Kijankę na stację Kirk Ronan. Lądujący helikopter sprawia, że unoszący się w powietrzu dym brudzi lakier Kuby. Czerwona lokomotywa jest zła, ale cieszy się, że Pani Kijanka będzie szczęśliwa.

Harold zabiera Panią Kijankę na stację Kirk Ronan. Kobieta jest zadowolona, gdyż nigdy wczesniej nie widziała wyspy z góry. Tymczasem Piotruś i Olek przyjeżdżają do portu. Zauważają, że na wyspę przybyło wesołe miasteczko. Kuba jedzie po Panią Kijankę i zawiadowcę. W specjalnym wagonie zabiera ich na stację Tidmouth Bay. Gdy dojeżdża na miejsce jest już noc. Gdy Pani Kijanka wysiada z wagonu, zauważa, że Kuba zabrał ją do wesołego miasteczka. Wszyscy świetnie się bawią, a Pani Kijanka odzyskuje dobry nastrój. Kuba przyznaje, że sprawianie ludziom radości poprawia humor. 

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Tomek przejeżdża obok pola ze stogami siana, Ania i Klara mają swoje stare malowanie, mimo, że zostały odmalowane w odcinku Wakacje Grubego Zawiadowcy. Gdy Tomek zatrzymuje się na stacji Tidmouth Hault obok Piotrusia i Olka, Ania i Klara także mają swoje stare barwy.
  • Gdy Harold startuje z lotniska, aby odebrać Panię Kijankę, widać, że przez stację Dryaw przejeżdża Piotruś, który w tym czasie powinien pracować z Olkiem.
  • Piotruś Sam ma swój stary komin.
  • Kuba ma inny dźwięk gwizdka.
  • Wagony służbowe powinien zostać dołączony do pociagów Kuby i Donalda.
  • W polskiej wersji w jednej scenie Olek jest błędnie określony przez narratora jako Kuba.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki