FANDOM

-Sławku! Potrzebuję twojej pomocy! Dinozaur jest dla mnie za ciężki, sam sobie z nim nie poradzę! | Radek

RheneasandtheDinosaur42
Radek i Dinozaur

Radek i Dinozaur (ang.Rheneas and the Dinosaur) - jest dziesiątym odcinkiem serii dziewiątej.

Fabuła

W górach zostaje odnaleziony szkielet dinozaura i na wyspę przybywa fotograf by zrobić mu zdjęcie. Pan Patyczek prosi Radka by ten odebrał szkielet od archeologów i dostarczył go do Przesiadkówka, czyli miejsca robienia zdjęć. Sławka z kolei wysyła do kamieniołomu. Radek jest przekonany, że sam świetnie sobie poradzi. Wkrótce jednak okazuje się, że szkielet jest tak ciężki, że Radek ma kłopoty z wjazdem na wzgórze. Sławek wracający z kamieniołomu, zatrzymuje się za nim i pomaga mu wjechać na wzgórze. Dwie lokomotywy wraz ze szkieletem dinozaura dumnie wjeżdżają do Przesiadkówka. Fotograf robi im zdjęcie.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy Sławek mocno uderza w wagony, ma ubrudzony nos.
  • Gdy Radek przejeżdża przez stację Middle, zwalnia a następnie przyspiesza, bo w tym momencie film był cięty.
  • Gdy Radek zwalnia wjeżdżając na wzgórze, łańcuch pomiędzy nim a wagonem, nie jest naprężony.
  • Gdy Sławek zatrzymuje się za Radkiem, w jego kabinie zamiast załogi, jest duże metalowe pudełko.
  • W rzeczywostości przewożenie szkieletu dinozaura wyglądałoby zupełnie inaczej. Po odnalezieniu został by on rozebrany i po odpowiednim zabezpieczeniu w częściach przewożony w zamkniętym wagonie.
  • Szkielet dinozaura należał do Stegozaura, który zamieszkiwał wyłącznie tereny Ameryki Północnej, więc jest niemożliwe aby został on odnaleziony na terenie jednej z wysp Wielkiej Brytanii.
  • Wagon Służbowy powinien zostać dołączony do pociągu Radka.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki