FANDOM

-Wspaniale! Jestem z ciebie dumna! | Pani Joasia

AFriendinNeed11
Przyjaciel w Potrzebie

Przyjaciel w Potrzebie (ang.A Friend in Need) - jest ósmym odcinkiem serii szóstej.

Fabuła

Jacek po swoim ostatnim wypadku zmienia swoje zachowanie. Jest grzeczny, stosuje się do reguł i nie robi tego o co go nie proszono. Jednak Nikodem, niezdarny spychacz parowy powoduje zawalenie się mostu, po którym ma przejechać Tomek. Jacek bez zastanowienia rusza na pomoc przyjacielowi. Podpiera swoim ramieniem sklepienie mostu gdy Tomek na niego wjeżdża. Lokomotywa zostaje uratowana, ale ramię Jacka zostaje poważnie uszkodzone. Ładowacz martwi się o to co powie Pani Joasia, ale ta jest z niego bardzo zadowolona. W nagrodę za bohaterstwo Jacka, pozwala mu dołączyć do zespołu maszyn budowlanych i posyła ładowacza do warsztatu w celu naprawienia jego zniszczonego ramienia.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy Jacek ładuje Maksa ziemią, tylne koło Maksa się obraca.
  • Gdy Nikodem mówi: "Przepraszam!", jego oczy są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Gdy Jacek przejeżdża pod mostem i staje przed stosem ziemi w oknie jego kabiny odbija się wyposażenie studia. Ponadto gdy się zatrzymuje, ziemia pod nim unosi się w górę i opada w dół.
  • Nikodem zawadza swoim ramieniem o sklepnienie mostu i zaczyna sypać się na niego pył. Mimo to spychacz parowy dalej spokojnie pod mostem przejeżdża.
  • Gdy Nikodem wyjeżdża spod mostu, jego komin znika.
  • Gdy narrator mówi, że Jacek martwił się, że Pani Joasia nie pozwoli mu zostać widać, że dach kabiny Jacka lekko przesuwa się w prawo.
  • Ramię Jacka od razu powinno się złamać pod ciężarem Tomka.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Nikodem ma na imię Ned.
  • Narrator mówi że Jacek i Alf ładowali Maksa kamieniami ale oni ładowali go ziemią.

Galeria

Tomek i przyjaciele s06 08 (138) - Przyjaciel w potrzebie (A Friend in Need)05:30

Tomek i przyjaciele s06 08 (138) - Przyjaciel w potrzebie (A Friend in Need)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki