FANDOM

-Dziękuję Emilko! Cielaczkom będzie teraz przyjemnie i ciepło! | Gospodarz Maciej

Adventure3
Przygoda Emilki

Przygoda Emilki (ang.Emily's Adventure) - jest dwudziestym odcinkiem serii ósmej.

Fabuła

Pewnej nocy nad Wyspą Sodor przechodzi gwałtowana burza i powoduje wiele szkód. Rano Gospodarz Maciej zauważa, że dach jego stodoły jest uszkodzony, przez co cielaczkom może być zimno. Dzwoni więc do Pana Szyneczki, a ten wysyła Emilkę do tartaku po materiał do naprawy dachu.

Emilka jadąc do gospodarstwa napotyka wiele przeszkód na torach. Jedną z nich jest kłoda drewna, którą próbuje usunąć Tadek. Emilak zaczyna mu rozkazywać i głośno gwiżdże myśląc, że dzięki temu będzie pracować szybciej. Wkrótce tory są przejezdne, ale Emilak nie dziękuje Tadkowi za pomoc i rusza w dalszą drogę. Gdy spotyka robotników sprzątających tory znowu gwiżdże, co tych bardzo złości.

Póżniej tory do gospodarstwa blokuje przewrócona wieża ciśnień. Ela próbuje ją usunąć, ale Emilka zaczyna ją pospieszać. Ela uważając, że Emilka jest niegrzeczna pracuje wolniej niż kiedykolwiek. Póżniej przyjeżdża Tomek i mówi Emilce co o niej myśli. Ta zaczyna powoli rozumieć swoje błędy i przeprasza Elę, a ta szybko usuwa wieżę ciśnień z torów. Gdy Emilka dociera do gospodarstwa, Gospodarz Maciej dziękuje jej za pomoc. Dach stodoły szybko zostaje naprawiony, a cielaczkom jest ciepło.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • W kilku zbliżeniach kamery, mechanizm twarzy i oczu Eli jest widoczny w oknie jej kabiny.
  • Emilka ma dżwięk gwizdka Henia.

Galeria