FANDOM

First-classCarriage1
Przejazd Pierwszą Klasą
  • Tytuł Oryginalny: First-Class Carriage
  • Data Publikacji: 24 maja 2006r.

Przejazd Pierwszą Klasą (ang.First-Class Carriage) - jest historią magazynową. Jej polski tytuł jest nieoficjalny.

Fabuła

Obnok Tobika i Hanii szybko przejeżdża Gabryś z ekspresem. Hania stwierdza, że bycie wagonem ekspresowym musi być wspaniałe. Tobik i Hania przy semaforze znowu spotykają Gabrysia. Tramwaj parowy mówi Gabrysiowi co powiedziała mu Hania. Gabryś mówi, że keidyś moze ją pociągnąć wraz ze swoimi wagonami.

Pewnego dnia jeden z wagonów ekspresowych Gabrysia trafia do warsztatu. Nie ma wolnych wagonów, więc Gabryć mówi, ż ejego wagon może zastąpić Hania. Pan Szyneczka i Tobik się zgadzają, a Hania jest szczęśliwa. Hania zostaje dołączona do końca pociagu Gabrysia, a pasażerowie są bardzo przejęci. Gdy Gabryś wyjeżdża ze stacji, Hania porusza się szybciej niż kiedykolwiek. Zaczyna kręcić jej się w głowie. Nagle zrywa się zaczep , Hania odłącza się od pociągu i zostaje w tyle. Na stacji, zawiadowa wysyła Tobika, aby odszukał swój wagon. Hania stwierdza, ze nie chce już być wagonem ekspresowym. 

Postacie

Ciekawostki

Galeria