FANDOM

-Głupie kury! Głupi pasażerowie! Nie chcę ich! | Smrodek

BulgyRidesAgain40
Przejażdżka Smrodka

Przejażdżka Smrodka (ang.Bulgy Rides Again) - jest dziewiętnastym odcinkiem serii siódmej.

Fabuła

Tomek i Emilka przebywają w warsztacie i nie ma nikogo, kto mógłby wozić w tym czasie pasażerów. W ostateczności Pan Szyneczka decyduje się dać Smrodkowi drugą szansę i pozwolić mu znowu wozić pasażerów. Kury jednak tęsknią za swoim kurnikiem i nie chcą z niego tak łatwo zrezygnować. Gdy Smrodek śpi, kury do niego wchodzą i zasypiają w miejscu na bagaże. Następnego razu Smrodek po raz pierwszy od wielu lat wozi pasażerów. Wszystko idzi dobrze, aż do pierwszego zakrętu. Smrodek wyprzedzając Tadka wpada w poślizg, budząc kury i strasząc pasażerów. Pod koniec dnia Smrodek ma już dość zarówno kur jak i pasażerów, a Emilka mówi mu, że gospodarz potrzebuje pojazdu do przewożenia warzyw. Wkrótce autobus zostaje przekształcony w jedyny na wyspie stragan warzywny na kołach. Smrodek lubi warzywa, gdyż te nie znoszą jajek i nigdy nie narzekają.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Olek ma dźwięk gwizdka Piotrusia.
  • Piotruś Sam ma swój stary komin.
  • Po naprawie w warsztacie Smrodek dalej posiada nad swoją kabiną tablicę z napisem "Free the Roads".
  • Po naprawie kierowca Smrodka zostawia go na noc na polu, a powienien zostawić go w zajezdni.
  • Gdy kury zachwycają się wyglądem swojego nowego domu, kierowca Smrodka ma wąsy.
  • Gdy Smrodek wyrusza w drogę, Gawędziarka zostaje na przystanku, ale gdy pasażerowie wysiadają z autobusu Gawędziarka jest wśród nich. Ponadto gdy stoi na przystanku jej kapelusz jest uszkodzony.
  • Gdy Smrodek jedzie za Tadkiem, torami obok przejeżdża Tomek, który powinien być w warsztacie.
  • Gdy Smrodek skręca w celu uniknięcia zderzenia z furgonetką pocztową, Tadek stoi w miejscu.
  • Gdy kierowca Smrodka traci panowanie nad pojazdem, Tadka i furgonetki pocztowej nigdzie nie widać.
  • Pasażerowie powinni zauważyć kury śpiące na półkach bagażowych od razu po wejściu do autobusu.
  • Gdy Tadek mija Smrodka słychać wydawany przez niego dżwięk, ale gdy kamera pokazuje z bliska pasażerów nie słychać. W następnej scenie dżwięk wydawany przez Tadka jest ponownie słyszalny.
  • Gdy Smrodek mówi: "Warzywny autobus?", w jego przedniej szybie odbija się wyposażenie studia.
  • Gdy pasażerowie wysiadają z autobusu widać, że ich ubrania są całe pokryte piórami kór, ale gdy chwilę póżniej Smrodek mówi: "To nie moja wina!", ubrania pasażerów są czyste.
  • W jednych scenach kierowca Smrodka ma wąsy, a w innych ich nie ma.
  • Smrodek ma inny dźwięk klaksonu.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Tadek ma na imię Tymcio.
  • Gdy Smrodek przyjeżdża do warsztaty wydobywa się z niego dym.

Galeria