FANDOM

DuncanDoesitAll22
Praca dla Damiana

Praca dla Damiana (ang.Duncan Does it All) - jest dwudziestym pierwszym odcinkiem serii jedenastej. Odcinek z sześcioma innymi odcinkami serii nie został wyemitowany w telewizji tylko wydany na płycie DVD pod tytułem Lokomotywy i Niebezpieczne Wycieczki. W Polsce został wyemitowany wraz z pozostałymi odcinkami serii jedenastej.

Fabuła

Damian ma zabrać wagony pełne słomy do gospodarstwa, ale uważa, że to zadanie jest nudne dlatego zamiast tego zabiera pasażerów Rudika na zwiedzanie. Wrótce i to zadanie się mu nudzi, dlatego zostawia pasażerów robiących zdjęcia starego zamku i jedzie wykonać pracę Sławka, który ma zabrać owce. Następnie Damian spotyka Pana Handla przy wieży ciśnień i postanawia odebrać za niego karuzelę do Przesiadkówka. Na miejscu spotyka zawiadowcę. Pan Patyczek tymczasem jest zły na Sławka, że ten nie odebrał owiec. Damian czuje się okropnie i bierze winę na siebie. Wtedy dochodzi do niego, że zdecydował się wykonać wiele zadań na raz, przez co żadnego nie wykonał. Damian by wszystko naprawić szybko wykonuje po kolei prace innych lokomotyw, a następnie wykonuje swoją.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • W Polsce ten odcinek został wyemitowany wraz z pozostałymi odcinkami serii jedenastej na kanale TVP1.
  • Dokładnie przetłumaczony oryginalny tytuł tego odcinka na język polski brzmi "Damian Robi Wszystko".

Niejasności

  • Pani Szyneczka jest żoną gospodarza.
  • Gdy Sławek dziękuje Damianowi, ma twarz Radka.
  • Sławek nie powinien pozwolić Damianowi na wykonanie swojej pracy, widząc jak ten wozi pasażerów.
  • Damian jedzie do Przesiadkówka by odebrać karuzelę za Pana Handla, ale na miejscu karuzeli nie widać.
  • Pan Patyczek posiada już swój nowy rower, którego nie otrzyma aż do odcinka Dzyń-Dzyń.
  • Wagony Służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Sławka, Rudika i Damiana.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Pan Handel ma na imię Pan Hendel.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki