FANDOM

-Lepiej się pospiesz Berciu! | Tomek

ThreeCheersforThomas61
Potrójne Brawa dla Tomka

Potrójne Brawa dla Tomka (ang.Three Cheers for Thomas) - jest dwudziestym szóstym odcinkiem serii siódmej.

Fabuła

Na Wyspie Sodor jest dzień sportu i dlatego Tomek i Bercia znowu chcą się ścigać w określone miejsce. Wyścig wygrywa Bercia, ponieważ Tomek musiał się zatrzymać przed przejazdem, gdzie stał Pan Szyneczka. Otrzymał on zadanie odebrania medali dla zawodników z biura zawadowcy i dostarczenia ich medalistom. W nagrodę za ich dostarczenie Tomek otrzymuje jeden z nich.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy kamera pokazuje Tadka od tyłu widać, że lewo koła ciągniętego przez neigo wozu, nie poruszają się.
  • Gdy Tomek podczas wyścigu zatrzymuje się na stacji, jego korbowód jest ustawiony na dole, ale gdy widzi jak Bercia przejeżdża przez most, jego korbowód jest ustawiony na górze.
  • Gdy Bercia gratuluje Tomkowi, jej oczy są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Piotruś powiedział, że to on zabierze Pana Szyneczkę na dzień sportu, ale gdy Tomek podczas wyścigu zaostał zatrzymany, Pan Szyneczka jechał na dzień sportu swoim samochodem.
  • Gdy Tomek przejeżdża przez stację Dryaw, w tle jest widoczny dziwny biały obiekt.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki