FANDOM

SavedYou77
Pomogłem Ci!

Pomogłem Ci! (ang.Saved You!) - jest dziesiątym odcinkiem serii dwunastej. Jego polski tytuł jest nieoficjalny, gdyż odcinek nie został wyemitowany w Polsce.

Fabuła

Tomek ma zabrać dzielnego strażaka na stację Maithwaite gdzie ten otrzyma medal za zdjęcie kota żony zawiadowcy z drzewa. Postanawia zostać bohaterem, ale wie, że w tym celu musi pomóc innym lokomotywom. Niestety mu się to nie udaje. Przez niego Kamuś opuszcza na ziemię wieżę ciśnień, Hubcio trafia na złe tory, a Gabryś nie znajduje zepsutego Tobika. Tomek prosi Piotrusia by ten zawiózł do celu strażaka, a sam jedzie naprawić swoje błędy. Chcąc choć trochę poczuć się bohaterem, Tomek odbiera dzieci od Berci, która utknęła w błocie i zawozi je na ceremonię wręczenia medalu.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Kamuś opuszcza na ziemię wieżę ciśnień, jej drewniane elemnety spadają na tory Tomka, ale chwilę póżniej elementy te znikają.
  • Tomek powinien z łatwością zauważyć Kamusia.
  • Gdy Kaczor ucieka przed spadającą wieżą, Kamuś jest wykolejony.
  • Gdy Tomek zaczyna ciągnąć Tobika, tramwaj parowy się wykoleja.
  • Gdy kamera pokazuje z bliska Darka widać, że jego wagon na węgiel jest wykolejony.
  • Kaczor ma większą twarz niż w odcinku Wspaniała Emilka. Ponadto brakuje ma kości policzkowych.
  • Strażak nie powinien otrzymać medalu za ściągnięcie kota z drzewa.
  • W ostatniej scenie pokazujące z bliska Tomka widać, że jego twarz jest ustawiona krzywo.
  • Hubcio ma inny dżwięk gwizdka.
  • Wagony służbowe powinnny zostać dołączone do pociągów Kaczora i Emilki.

Galeria