FANDOM

-Nie zachowuj się jak łobuz! | Donald

TwinTrouble74
Podwójne Kłopoty

Podwójne Kłopoty (ang.Twin Trouble) - jest dziesiątym odcinkiem serii szóstej.

Fabuła

Donald i Darek ciągnąc długi pociąg towarowy mają wypadek. Uderzają w wóz pełny siana Tadka, który zepsuł się na przejeżdzie kolejowym. Donald uderzając w przeszkodę wykoleja się i obwinia za wypadek Darka. Bliżniacy sie kłócą i przez resztę dnia ze sobą nie rozmawiają. Donald nie chcąc pracować z bratem wykorzystuje możliwość pracy z Kaczorem. Pewnego dnia zdenerwowany Donald nie patrzy gdzie jedzie i wykoleja się. Darek przybywa mu na ratunek i bliżniacy w końcu dochodzą do porozumienia.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Na złomowisku znajdują się modele City of Truro, Donalda, Darka i Tomka w wersji złom.

Niejasności

  • Gdy Tadek mówi: "O nie!", na jego kotle widać odbicie wyposażenia studia.
  • Gdy narrator mówi: "Maszynista zaczął hamować!", pod kabiną Donalda widać drut.
  • Tuż przed tym jak Donald uderzaw wóz, obok torów jest widoczna dodatkowa szyna.
  • Po zderzeniu z wozem, siano wysypuje się na bok, ale w nastepnej scenie siano spada z góry.
  • Podczas zderzenia, wagon na węgiel Darka i wagon do niego doczepiony z tyłu podskakują lekko w górę.
  • Gdy Donald leży w krzakach, są widoczne małe elementy, które go podpierają.
  • Tuż przed tym jak Donald wpada do rowu widać, że do rowu prowadzą tory.
  • Gdy Kaczor mówi Darkowi o wypadku, pod kabiną Darka widać drut.
  • Gdy Donald zostaje wyciągnięty z rowu, jego wagon na węgiel jest wykolejony, ale w następnej scenie nie jest. Ponadto gdy zostaje wyciągnięty z rowu, na torach widać mały krzak.
  • Narrator mówi, że Donaldowi nic się nie stało, ale jego wagon na węgiel wygląda na obity i porysowany.
  • W tym odcinku Donald i Darek zachowują się tak jakby wcześniej zawsze pracowali razem ,ale w wielu poprzednich odcinkach pracowali oddzielnie.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Kaczor ma na imię Kaczorek, a Tadek ma na imię Trewcio.
  • W polskiej wersji w jednej ze scen Darek jest określony przez Donalda jako Damian.
  • W polskiej wersji podczas rozmowy Donalda i Kaczora, narrator błędnie nazywa obie lokomotywy.

Galeria