FANDOM

TheOtherSideoftheMountain94
Po Drugiej Stronie Góry

Po Drugiej Stronie Góry (ang.The Other Side of the Mountain) - jest dwudziestym trzecim odcinkiem serii dziewiętnastej.

Fabuła

Tomek często ściga się z Bercią, ale pewnego dnia zauważa, że autobus nie jeździ już po drodze przy jego torach. Na stacji Ffarquhar Bercia wyjaśnia, że teraz jeździ inną trasą, gdyż jej stara droga jest remontowana. Opowiada też, że na nowej trasie widuje piękne drzewa, wodospady oraz tęczę. Tomek zastanawia się, czy wszystko to co mówi autobus jest prawdą. Wie, że nie może tewgo sprawdzić, gdyz jego tory prowadzą po drugiej stronie góry.

Podczas podróży Tomkowi robi się przykro, że nie może zpbaczyć co znajduje się po drugiej stronie góry. Po sprzeczce z Bercią lokomotywa staje się nerwowa. Ze złości mija semafor pokazujący czerwone światło. Jedzie wprost na Tobika. Chce uniknąć zderzenia, a nieznośne wagony doprwadzają do jego wykolejenia. Tomek wypada z szyn i jedzie po ziemi. gdy się zatrzymuje, okazuje się, że znalazł się po drugiej stronie góry. Wkróce zjawia się zawiadowca, który jest bardzo zły.

Bogdan pomaga Tomkowi dojechać do warsztatu. Jedzie trasą po której obecnie porusza się Bercia. Tomek odkrywa, że piękne drzewa, wodospad i tęcza tak naprawdę znajdują się na plakacie, który stoi obok drogi. W warsztacie Tomek i Bercia godzą się.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Na początku odcinka w tle słychać nieco zmodyfikowany oryginalny temat muzyczny Berci.
  • Jacek pojawia się po raz pierwszy od filmu Tajemnica Zaginionej Korony.

Galeria