FANDOM

-Jednak można na tobie polegać! | Mama Pana Szyneczki

PercyandtheLeftLuggage48
Piotruś i Zgubiony Bagaż

Piotruś i Zgubiony Bagaż (ang.Percy and the Left Luggage) - jest dwudziestym odcinkiem serii jedenastej.

Fabuła

Piotruś ma w ciągu jednego dnia wykonać wiele zadań. Najważniejszym z nich jest zabranie bagażu mamy zawiadowcy na lotnisko. Mała lokomotywy uważa, że zabranie bagażu to łatwe zadanie, dlatego zostawia je na koniec i wykonuje pozostałe zadania. Nagle zauważa jak Pan Szyneczka wiezie samochodem swoją mamę na lotniko. Piotruś ma wtedy do wykonania tylko dwa zadania. Musi dostarczyć bagaż na lotnisko i zabrać dzieci na przyjęcie. Edek zgadza się zabrać dzieci by Piotruś mógł na czas dostarczyć bagaż mamy zawiadowcy na lotnisko. Mała lokomotywa dojeżdża na miejsce w ostatniej chwili, a Pan Szyneczka i jego mama są bardzo zadowoleni.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Budynek poczty to w rzeczywistości stacja Wellsworth.
  • Piotruś powinien zostawić wagony z prezentami na bocznicy, a nie przy peronie.
  • Piotruś powinien powiadomić nastawniczego o tym gdzie zamierza jechać.
  • Bagaż powinien być przewożony w zamkniętym wagonie towarowym, a nie na wagonie platformowym.
  • Bagaż powinien wypaść podczas jazdy, gdyż nie jest odpowiednio przymocowany do wagonu.
  • Prezenty powinny być przewożone w wagonach pocztowych, a nie w otwartych wagonach towarowych.
  • Piotruś powienien wykonywać swoje zadania w określonej kolejności.
  • Wagon Służbowy powinien zostać dołączony do pociągu z prezentami Piotrusia.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Pelagia Szyneczka i jest błędnie określona jako mężczyzna i nazywa się Dariusz Kapelusiński. Wynika to z błędu popełnionego przez tłumacza.

Galeria