FANDOM

-To jest magiczny dywan...i leci be ze mnie! | Piotruś

PercyandtheMagicCarpet105
Piotruś i Magiczny Dywan

Piotruś i Magiczny Dywan (ang.Percy and the Magic Carpet) - jest dwudziestym szóstym odcinkiem serii ósmej.

Fabuła

Jest wietrzny, jesienny dzień. Gabryś i Kuba są żli, ponieważ Piotruś zamiast nich ma zabrać specjalnę przesyłkę na wystawę kwiatów. Piotruś po dojeżdzie do portu w Brendam jest rozczarowany, gdyż przesyłką okazuje się dywan. Sylwek pociasza go mówiąc, że dywan może być magiczny. Gdy Piotruś wyjeżdża z portu dywan sam rozwija się jak za sprawą magii. Póżniej gdy mała lokomotywa stoi przed semaforem, dywan za sprawą silnego wiatru unosi się w górę i ląduje na jednym z wagonów ciągniętych przez Marcina. Następnie wiatr znów zaczyna silnie wiać, a dywan z wagonu przelatuje na dach Tobika. W końcu czerwona tkanina ląduje na torach, po których jedzie rozpędzony Tomek. Piotruś wypowiada magiczne słowa w wyniku czego dywan unosi się w powietrze i ląduje na jego wagonie. Póżniej Pan Szyneczka mówi Piotrusiowi i Gabrysiowi, że magiczne dywany nie istnieją, ale ci wcale nie są tego tacy pewni.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • W polskiej wersji ten odcinek tak naprawdę nosi tytuł "Piotrek i Magiczny Dywan"

Niejasności

  • Gdy Sylwek wypowiada magiczne słowa, brakuje mu prawego bufora.
  • Gdy Piotruś ściga Tobika, tylne koło jego wagonu jest uniesione w górę.
  • Gdy liście opadają z drzew są pomarańczowe i czerwone, ale na drzewach są zielone.
  • Maszynista Marcina powinien usłyszeć krzyk Piotrusia i zatrzymać pociąg.
  • Dywan powinien być przymocowany do wagonu, zwłaszcza w wietrzny dzień.
  • Dywan powinien być przewożony w zamkniętym wagonie towarowym.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Piotruś ma na imię Piotrek, a Karolek ma na imię Żurawek.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki