FANDOM

-Głuptas! Nie może warczeć gdzieś indziej? | Piotruś

PercyandHarold.png
Piotruś i Harold

Piotruś i Harold (ang.Percy and Harold) - jest dziewiątym odcinkiem serii drugiej.

Fabuła

Piotruś jest zadowolony ze swojej pracy w porcie. Nagle zauważa przelatujący obok helikopter i postandowia z nim porozmawiać. Dowiaduje się, że ma on na imię Harold. Helikopter okazuje się zapatrzony w siebie i stwierdza, że kolej jest przestarzała. Póżniej Piotruś zauważa Harolda latającego nad doliną i zaczyna się z nim ścigać do portu. Piotruś wygrywa wyścig, ale tylko dzięki temu, że Harold stracił bardzo dużo czasu na znalezienie odpowiedniego miejsca do lądowania. Z okazji zwycięstwa palacz Piotrusia układa piosenkę o jego zwycięstwie.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Ten odcinek opiera się na opowieści z Railway Series pod tym samym tytułem.
  • Fragment filmu z odcinka Węgiel jest używany. Maszynista Piotrusia wychylający się z kabiny podczas wyścigu to w rzeczywistości maszynista Henia.
  • W polskiej wersji ten odcinek tak naprawdę nosi tytuł "Piotrek i Harold".

Niejasności

  • Gdy narrator mówi: "Piotruś ciężko pracował w nowym porcie!", Piotruś uderza zderzakiem w w skrzynię.
  • Gdy narrator mówi: "W pobliżu było lotnisko!", twarz Tomka się rusza.
  • Gdy Piotruś mówi: "Głuptas! Nie może warczeć gdzieś indziej?", jego twarz się rusza.
  • Piotruś się uśmeicha nawet wtedy gdy Harold mówi mu, że uważa kolej za przestarzałą.
  • Gdy Harold startuje, rękaw lotniskowy powinien się unieść, ale tak się nie dzieje.
  • Gdy Piotruś skarży się Tobikowi, jego oczy są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Gdy Harold przelatuje nad doliną, jego śmigło uderza w drzewo.
  • Gdy Harold lata, jego śmigła są zastąpione przez przeżroczysty dysk.
  • Wagon służbowy powinien zostać dołączony do pociagu Piotrusia.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki