FANDOM

 -Jestem Piotruś Sam! Tutaj jestem pan! | Piotruś Sam

PeterSamandtheRefreshmentLady7.png
Piotruś Sam i Pani Ekspedientka

Piotruś Sam i Pani Ekspedientka (ang.Peter Sam and the Refreshment Lady) - jest siódmym odcinkiem serii czwartej.

Fabuła

Piotruś Sam samotnie wykonuje pracę na kolei wąskotorowej. Przyjeżdża spóżniony na stację, a Henio mówi mu, że jeżeli jeszcze raz się spóżni, to nie będzie na niego czekał. Piotruś Sam jest przejęty i staje się niecierpliwy. Odjeżdża ze stacji tak szybko, że zapomina zabrać pani ekspedientki. Na ostatniej stacji Pani Ekspedientka wyjaśnia Piotrusiowi Samowi, że Henio tylko żartował. Piotruś Sam jest zdenerwowany i chce powiedzieć Heniowi co o nim myśli, ale ten rozsądnie znika.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Ten odcinek opiera się na opowieści z Railway Series pod tym samym tytułem.
  • Fragment filmu z odcinka Zły Dzień Pana Handla jest używany.
  • W polskiej wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosił tytuł  "Peter Sam i Pani Bufetowa".

Niejasności

  • Gdy Piotruś Sam ciągnie wagony swoje i Pana Handla, jego koła poruszają się szybciej niż on sam.
  • Gdy Piotruś Sam mija Radka, jego oczy są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Gdy Piotruś Sam przejeżdża przez wiadukt, w tle widać koniec zestawu.
  • Gdy Piotruś Sam odbiera ekspedientkę, jego wagony mają twarze, ale w następnej scenie nie mają.
  • Gdy Piotruś Sam stoi na stacji Crovan's Gate, w kilku scenach Henio ma twarz Gabrysia .
  • Gdy Pani Ekspedientka rozmawia z Piotrusiem Samem, w tle słychać zamknięcie drzwi.
  • Radek jest widoczny w tle mimo, że przebywa w warsztacie.
  • Damian jest widoczny w tle mimo, że po raz pierwszy pojawił się dopiero w odcinku Nareszcie w Domu.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Pan Handel ma na imię Pan Hendel.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki