FANDOM

-Jestem naprawdę niezawodny! Niestety tego samego nie można powiedzieć o Piotrusiu! | Kuba

Percy,JamesandtheFruitfulDay46
Piotruś, Kuba i Owocny Dzień

Piotruś, Kuba i Owocny Dzień (ang.Percy, James and the Fruitful Day) - jest dwudziestym piątym odcinkiem serii trzeciej.

Fabuła

Kuba spotyka spóżnionego Piotrusia. Mówi mu, że lokomotywy, które się spóżniają nie są użyteczne. Póżniej czerwona lokomotywa przyjeżdża do portu by odebrać wagony z owocami. Gdy odbiera ładunek wyrusza w drogę. Po drodze spotyka Tomka oraz Anię i Klarę. Chwali swoją niezawodność również przed nimi. Tomek przeczuwa, że czerwona lokomotywa będzie miała kłopoty. Póżniej Kuba się psuje. Piotruś zabiera jego wagony za niego. Wkrótce przez zepsutą zwrotnicę Piotruś trafia na bocznicę i uderza w bufory. Zostaje cały pokryty sokiem owocowym. Tej nocy w hangarze nikt nic nie mówi, aż do czasu gdy Tomek przypomina, że wszystkie lokomotywy są użyteczne.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Kuba wyjeżdża z portu, jego pierwszy wagon nie ma twarzy.
  • Gdy Piotruś wyrusza z wagonami Kuby, przednie koła czerwonej lokomotywy są wykolejone.
  • Gdy Piotruś mówi: "Te wielkie lokomotywy są takie zawodne!", dach jego kabiny jest podniesiony.
  • Gdy Piotruś mówi: "Przepraszam Pana!", dach jego kabiny jest podniesiony.
  • Sok owocowy koloru zielonego jest wyrażnie wtryskiwany na twarz Piotrusia kilka sekund po wypadku.
  • Wagon Służbowy powinien zostać dołączony do pociąu Kuby.

Galeria

Tomek i Przyjaciele - Piotruś, Kuba i Owocny Dzień (077)05:12

Tomek i Przyjaciele - Piotruś, Kuba i Owocny Dzień (077)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki