FANDOM

PercyandtheBandstand10.png

Pani Szyneczka

Pani Szyneczka (ang.Lady Hatt) - jest żoną Pana Szyneczki, babcią Stefcia i Brydzi Szyneczki oraz siostrą Sir Handla Browna.

Historia

W pewne wakacje Pani Szyneczka wraz z mężem i wnukami pojechała nad morze. Było jej gorąco, a zdenerwowanie zaczęła wyładowywać na wagonach Tomka. Zapytała się męża dlaczego nie przerobi ich na domki plażowe. Gdy Ania i Klara zostały odnowione, Pani Szyneczka ich nie poznała. Powiedziała tylko, że są lepsze od tamtych domków plażowych.

Pani Szyneczka swoje urodziny obchodzi w środku lata. Pewnego razu jej przyjecie urodzinowe odbyło się w budynku stacji Kirk Ronan, a jej mężowi mimo wielu przeszkód udało się na nie dotrzeć. 

W serii siódmej Pani Szyneczka wraz z mężem musiała dostać się na otwarcie nowej stacji. Jedynym dostępnym środkiem transportu był balon. Kobieta nie chciała lecieć balonem, ale ostatecznie zgodziła się. Podczas lotu, w balonie zgasł palnik, a on sam zaczął spadać na ziemię. Pani Szyneczce, jej mężowi oraz pilotowi na szczęście nic się nie stało.

W serii dziesiątej Pani Szyneczka zastępowała męża w roli zawiadowcy, gdy ten był chory. Powiedziała Piotrusiowi co inne lokomotywy mają zrobić. Piotrusiowi polecenia kobiety zaczęły się mieszać w wyniku czego wybuchło zamieszanie. Następnie żona zawiadowcy urządziła piknik ze swoim mężem i jego matką. Następnie Pani Szyneczka wraz z mężem była obecna na wodowaniu żaglówki burmistrza, wielkiej wystawie Sodor oraz otwarciu odbudowanego Wielkiego Wodnikowa.

Występy

Railway Series

W Railway Series Pani Szyneczka wystąpiła w:

Seria Telewizyjna

W serii telewizyjnej Pani Szyneczka wystąpiła w:

Wydania specjalne:

Seria Magazynów

Ciekawostki

Głosu Użyczyli

Marketing

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki