FANDOM

MakeSomeoneHappy47

Pani Kijanka w serii piątej

Pani Kijanka (ang.Mrs.Kyndley) - jest starszą kobietą, która mieszka w małym domu znajdującym się w pobliżu miasteczka Hackenbeck.

Historia

Gdy Pani Kijanka była bardzo chora, ale mimo wszystko machała ze swojego okna czerwonym szlafrokiem, aby ostrzec Tomka przed lawiną kamieni, która spadła na jego tory. W dowód wdzięczności Tomek i Tobik wręczyli jej wiele prezentów, a Pan Szyneczka wysłał ją na wakacje nad morzem, aby poczuła się lepiej. Później w książce ona i jej mąż zostali zaproszeni na uroczyste przyjęcie powitalne dla Tomka wydane z okazji jego powrotu z wielkiego pokazu kolejowego.

W serii telewizyjnej Pani Kijanka ma córkę, która wyszła za mąż w 1998 roku. Ma również siostrę, która często ją odwiedza. Można przypuszczać, że Pani Kijanka jest najbliższą osobą dla swojej siostry, gdyż miała łzy w oczach gdy dowiedziała się, że ta nie może przyjechać do niej z wizytą. Aby sprawić jej radość Pan Szyneczka załatwił jej wizytę w wesołym miasteczku, gdzie poprawiło jej się samopoczucie.

W filmie Wielki Wyścig Pani Kijanka pracowała w jednym z wagonów restauracyjnych.

Występy

Railway Series

W Railway Series Pani Kijanka wystąpiła w:

Seria Telewizyjna

W serii telewizyjnej Pani Kijanka wystąpiła w:

Wydania specjalne:

Seria Magazynów

W serii magazynów Pani Kijanka wystąpiła w:

Ciekawostki

  • W polskiej wersji filmu Wielki Wyścig Pani Kijanka jest określona jako Pani Kyndley.

Marketing

  • ERTL (obecnie nieprodukowane)

Galeria