FANDOM

SirHandelInCharge3.png
Pan Handel Dyryguje

Pan Handel Dyryguje (ang.Sir Handel in Charge) - jest dwudziestym drugim odcinkiem serii jedenastej. Odcinek nie został wyemitowany w telewizji, tylko wydany na płycie DVD pod tytułem Lokomotywy i Niebezpieczne Wycieczki. W Polce został wyemitowany w telewizji wraz z pozostałymi odcinkami serii jedenastej.

Fabuła

Pan Handel dostaje od zawiadowcy zadanie nadzorowania pracy innych lokomotyw. Pan Handel jest pewny, że doskonale sobie poradzi z kierowaniem pracą innych, dlatego nie słucha cennych rad. W końcu Pan Handel wywołuje zamieszanie w wyniku, którego wagony Tomka nie zostają załadowane. Po tym wszystkim Pan Handel postanawia naprawić swój błąd i słucha rad innych w wyniku czego idealnie nadzoruje pracę na kolei.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • W Polsce ten odcinek został wyemitowany wraz z pozostałymi odcinkami serii jedenastej na kanale TVP1.

Niejasności

  • Piotruś Sam i Damian powinni zajmować się swoją pracą, a nie wyścigiem w dół wzgórza.
  • Gdy Pan Handel po raz pierwszy spotyka Mocnego Maćka, ten pomaga wymieniać szyny, ale gdy spotyka go póżniej, tory są już położone. W rzeczywistość nie da się wymienić torów w tak krótkim czasie.
  • Pan Patyczek posiada już swój nowy rower, którego nie otrzyma aż do odcinka Dzyń-Dzyń.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Pan Handel ma na imię Pan Hendel.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Mocny Maciek ma na imię Wielki Maciek. Ponadto w polskiej wersji narrator zapomina o tym, że jest on lokomotywą o dwóch twarzach.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki