FANDOM

CautiousConnor28
Ostrożny Kacper

Ostrożny Kacper (ang.Cautious Connor) - jest dwunastym odcinkiem serii dwudziestej.

Fabuła

Na wyspie Sodor są dwa bardzo szybkie parowozy, Gabryś i Szymek, ale czasem przyjeżdżają również Kacper i Kinga, którzy są nawet szybsi od nich. Pewnego dnia Kacper przyjeżdża na zamek Gotfryda. Sławek mówi mu, że przypomina mu jego udział w wyścigu, na którym pokonał konkurentów. 

Wkrótce Kacper się psuje. Myśli, że to przez to, że jechał zbyt szybko. Trafia do warsztatu, gdzie zostaje naprawiony. Postanawia jeździć wolniej mimo słów Wiktora, że nie musi tego robić. Kacper jedzie na zamek i informuje Sławka i Miłkę, że będzie teraz jeździł ostrożnie.

Kacper powoli jedzie przed siebie. Mija go Tomek, który jest zdziwiony, że ten jedzie tak wolno. Kacper informuje go o swoim postanowieniu, a następnie postanawia znowu odwiedzić warsztat. Na miejscu mówi Wiktorowi, że mimo, że jest ostrożny, czuje, że coś jest nie tak. Wiktor stanowczo mówi mu, że nie musi jeździć wolno. Kacper jednak ma wątpliwości dlatego nadal jeździ powoli. Pasażerowie zaczynają na niego narzekać. Tomek chcąc zmusić Kacpra do szybkiej jazdy, podstępnie proponuje mu wyścig. Sławek z kolei opowiada mu historię o tym jak kiedyś ścigał się z innymi lokomotywami mimo ryzyka, że może w trakcie rywalizacji wybuchnąć. Ostatecznie Kacper zgadza się na wyścig, pokonując swoje wątpliwości. Znowu jeździ bardzo szybko.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • W pierwszej scenie pokazującej Szymka, jego wagony są szare.
  • Narrator mówi, że Kacper i Kinga są szybsi od Szymka, mimo, że ten opiera się na najszybszym parowozie świata, czyli lokomotywie Klasy A4.

Galeria