FANDOM

-Chcę pokazać wszystkim, że jestem najdzielniejszą lokomotywą ze wszystkich! | Sławek

SkarloeytheBrave60.png
Odważny Sławek

Odważny Sławek (ang.Skarloey the Brave) - jest dwudziestym drugim odcinkiem serii dziewiątej.

Fabuła

Sławek czuje się strachliwy gdy ucieka przed pędzącymi w jego kierunku uciekającymi wagonami. Próbuje udowodnić innym lokomotywom, że jest odważny wjeżdżając wraz z wagonami na pochylnię. Jednak Sławek jest tak ciężki, że niszczy liny wciągarki. Lokomotywa zaczyna szybko zjeżdżać w dół. Pędzi przed siebie i wjeżdża w śnieżną zaspę. Sławek uświadamia sobie, że zepsuta wciągarka opóżni dostawę węgla do górskiej wioski. Bez zastanowienia podczepia się do wagonów pełnych węgla i jedzie w kierunku wioski, gdzie czekają na niego wiwatujący mieszkańcy.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy Sławek na rozjeżdzie zjeżdża na bocznicę, rozpędzone wagony przejeżdżają obok niego innym torem, ale w pobliżu nie było nastawniczego, który mógłby przestawić zwrotnicę.
  • Zaspa śnieżna eksploduje zanim Sławek w nią wjeżdża. Ponadto zaspa nie powinna eksplodować.
  • Sławek powinien widzieć, że lokomotywy są zbyt ciężkie by wjeżdżać na pochylnię.
  • Gdy Sławek szybko przejeżdża obok Tomka, tory pod nim unoszą się i opadają.
  • Wagony zjeżdżające z pochylni są wypełnione węglem, ale pochylnia znajdowała się w kamieniołomie.
  • Wagony służbowe powinny zostać dołączone do pociągu Sławka i Mocnego Maćka.
  • Damian powinien wiedzieć, że pomysł Sławka z wjazdem na pochylnię jest nierozsądny, gdyż sam wjeżdżając napochylnię w odcinku Niedobry Damian miał wypadek.
  • Radek boi się pochylni mimo, że w odcinku Radek i Kolejka Górska narrator powiedział, że Radek mimo swoich niewielkich rozmiarów jest bardzo odważny.

Galeria

Tomek i przyjaciele s09 22 (230) - Odważny Sławek09:59

Tomek i przyjaciele s09 22 (230) - Odważny Sławek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki