FANDOM

-Miło jest zostać znalezionym, zwłaszcza gdy okazuje się, że jesteśmy naprawdę użyteczni! | Olek

709px-Oliver'sFind22
Odkrycie Olka

Odkrycie Olka (ang.Oliver's Find) - jest osiemnastym odcinkiem serii piątej

Fabuła

Olek jest w złym nastroju. Po kłótni z nieznośnymi wagonami, popycha je tak mocno, że te wpadają do otworu obrotnicy. Zawiadowca jest zły i za karę każe mu ciagnąć w nocy pociąg pocztowy. W ciemności Olek gubi drogę i zjeżdża na stare tory. Jadąc przed siebie mija starą stację, a następnie uderza w stary hangar. Zawiadowca wsiada na pokład Harolda i szybko znajduje Olka. Nagle Pan Szyneczka zauważa, że obok starej stacji, którą odkrył Olek, znajduje się pewna stara rezydencja. Zawiadowca postanawia urządzić w niej herbaciarnię i mianować ją nową atrakcją wyspy. Olek jest szczęśliwy ze swojego przypadkowego odkrycia.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Fragmenty filmów z odcinków Żegnaj Grzegorzu! i Zawalony Piotruś są używane.
  • W polskiej wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosił tytuł "Odkrycie Olivera".
  • Na wybrzeżu jest widoczny model Byczka bez twarzy.

Niejasności

  • Gdy Olek uderza w wagony, ich twarze skierowane są w jego stronę, ale gdy wagony wpadają do obrotnicy, ich twarze są skierowane w drugą stronę.
  • Gdy wagony wpadają do otworu obrotnicy, głowa robotnika stojącego na niej się porusza.
  • Gdy Olek czeka na Harolda na stacji Callan, obok niego przejeżdża Henio ciągnący wagony towarowe. Chwilę póżniej obok Olka przejeżdża Kuba, który ciągnie te same wagony co chwilę wcześniej Henio.
  • Olek powinien pracować z Kaczorem na jego linii, a nie przetaczać wagony na bocznicy.
  • Gdy Olek rozwozi pocztę, na końcu jego pociagu znajduje się zwykły wagon służbowy, a nie Anatol.
  • Maszynista nie powinien pozwolić Olkowi przejechać obok semafora wskazującego czerwone światło.
  • Wagon Służbowy powinien zostać dołączony do pociągu Marty.
  • Wagony nie boją się Olka mimo, że w odcinku Pomysł Anatola przekonały się do czego jest on zdolny.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Anatol ma na imię Tadek.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki