FANDOM

-To są moje wagony! | Tomek

Es25
Nowe Wagony Emilki

Nowe Wagony Emilki (ang.Emily's New Coaches) - jest pierwszym odcinkiem serii siódmej.

Fabuła

Nowa lokomotywa o imieniu Emilka zabiera przez pomyłkę zabiera Anię i Klarę myśląc, że to będą jej wagony. Przez to cały dzień żadna lokomotywa nie chce z nią rozmawiać. Póżniej Olek mówi Emilce o tym ,że sie pomyliła, a wagony, które zabrała są wagonami Tomka. Emilka postanawia odszukać Tomka by go przeprosić, a ten w tym czasie odbiera nowe wagony Emilki. Wtedy Emilka dowiaduje się ,że Olek utknął na skrzyżowaniu torów, a wprost na niego pędzi rozpędzony Tomek. Ratuje Olka w ostatniej chwili, za co w póżniej w nagrodę Pan Szyneczka wręcza jej nowe wagony. Emilka i Tomek zostają przyjaciółmi.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • W polskiej wersji ten odcinek tak naprawdę nosi tytuł "Nowe Wagoniki Emilki".

Niejasności

  • Na początku odcinka narrator mówi, że Tomek wraz z Anią i Klarą jechali do parowozowni, ale Tomek nie ciągnął wtedy Ani i Klary tylko zwykłe, czerwone wagony.
  • Dlaczego Tomek wziął Czerwone Wagony zamiast Ani i Klary, gdyby tak zrobił Emilka nie zabrała by mu wagonów.
  • Gdy Tomek mówi: "To są moje wagony!", w tle widać wyposażenie studia.
  • Gdy Emilka mówi: "To dlatego Tomek był taki niezadowolony!", jej korbowód nagle zmienia swoja pozycję.
  • Tomek miał dużo czasu i jechał na tyle wolno by zatrzymać sie na czas i uniknąć zderzenia z Olkiem.
  • Gdy narrator mówi: "Gruby zawiadowca był z niej dumny!", Olek jest zły, a powinien być zadowolony.
  • Na początku odcinka Piotruś ma dżwięk gwizdka Kuby.
  • Emilka ma inny dżwięk gwizdka niż w kolejnych odcinkach.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki