FANDOM

-Czyż nie jestem ślicznie czerwony? | Kuba

Coat13
Nowe Ubranko Kuby

Nowe Ubranko Kuby (ang.James Gets a New Coat) - jest piątym odcinkiem serii ósmej.

Fabuła

Kuba został na nowo pomalowany i miał pomóc Piotrusiowi zabrać wagony z węglem ze składu. Po drodze długo jeżdził w pobliżu rzeki by móc podziwiać swoje odbicie. Gdy wreszcie dojechał na miejsce było już tak póżno, że musiał zabrać wagony jednym kursem do portu. Wagony zaczęły zrzędzić i sprawiły, że jazda była dla Kuby bardzo niewygodna. Po dotarciu do portu nowe ubranko Kuby całe było pokryte pyłem węglowym i mimo, że wagony się z niego śmiały to Kuba poczuł się naprawdę użyteczny.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy Henio mija na początku Tomka przebywającego w myjni, pod jego kabiną widoczny jest drut.
  • W rzeczywistości pomalowanie Kuby zajęłoby dużo więcej czasu.
  • Gdy Piotruś ciągnie w kamieniołomie trzy wagony, pierwszemu z nich brakuje odbojnika. Ponadto wagony są zaczepione między sobą w dość sporej odległości.
  • Wszystkie zwrotnice zmienia nastawniczy, więc Kuba nie mógł swobodnie poruszać się po wyspie.
  • Wagon znajdujący się w przedniej części pociągu Kuby, ma twarz po obu stronach.
  • Gdy Kuba mija Emilkę, ma dżwięk gwizdku Henia.
  • Gdy Tomek razem z Emilką rozwozi pasażerów, jego oczy są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Gdy Piotruś mówi: Podoba mi się twoje nowe..., jego oczy są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Gdy narrator mówi: Kuba wiedział, że powinien..., jego oczy są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Gdyby Kuba ciągnął wagony, a nie pchał to najprawdopodobniej by się nie ubrudził.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Elektrownia Węgla jest określona jako Kopalnia.

Glaeria

Tomek i przyjaciele s08 07 (187) - Nowe ubranko Kuby (James Gets a New Coat)09:58

Tomek i przyjaciele s08 07 (187) - Nowe ubranko Kuby (James Gets a New Coat)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki