FANDOM

-Skoro nie mogłyśmy odpłacić Kubie za to jak nas potraktował to pomęczymy Tomka! Wszystkie lokomotywy są takie same! | Nieznośne Wagony, Zaufajcie Tomkowi, Seria 3

NieznośnyWagon
Otwarte wagony towarowe

Nieznośne Wagony (ang.Troublesome Trucks) - są otwartymi i zamkniętymi wagonami towarowymi. Są nazywane nieznośnymi, ponieważ często są bardzo kłopotliwe i sprawiają lokomotywom kłopoty. Nikt, z wyjątkiem Edka, Stefcia, HirkaSylwka ich nie lubi. Zdarzają się jednak przypadki, że nieznośne wagony i lokomotywy muszą współpracować ze sobą.

Gdy Darek przypadkowo doprowadził do zniszczenia złośliwego wagonu służbowego, a jakiś czas póżniej Olek rozprawił się ze Szmerkiem, przywódcą nieznośnych wagonów, wagony nabrały szacunku do niektórych lokomotyw.

Charakter

BradfordtheBrakevan20
Zamknięte wagony towarowe

Nieznośne Wagony uwielbiają sprawiać kłopoty. Jeśli jakaś lokomotywa żle je potraktuje, to te w krótkim czasie się jej odpłacą. Wagony uważają, że wszystkie lokomotywy są takie same. Jeśli jakaś lokomotywa ma zły dzień i wagony to wyczują, to szybko zaczną o niej brzydko śpiewać i zaczną ją popychać i uderzać.

Wygląd

Nieznośne wagony są najczęściej pomalowane na kolor szary. Istnieją jednak wagony koloru zielonego, czerwonego, brązowego, niebieskiego i różowego.

Prototyp

Otwarte wagony opierają się na typowych wagonach towarowych typu BR 12 Ton z kolei British Railways.

Ciekawostki

Marketing

ToadStandsBy25
Cysterny

Galeria

[[Kategoria:Czarne Charaktery
Wagony: