FANDOM

-Oszukałeś nas! | Sławek

FearlessFreddie27
Nieustraszony Frycek

Nieustraszony Frycek (ang.Fearless Freddie) - jest jedenastym odcinkiem serii dziesiątej.

Fabuła

Frycek, mający opinię nieustraszonego powraca po wielu latach do pracy na kolei Skarloey Railway. Gdy przyjeżdża do Przesiadkówka Radek i Sławek proszą go by się z nimi ścigał w dół wzgórza. W trakcie wyścigu Frycek zauważa, że nie jest już tak szybki jak kiedyś i zapewnia sobie zwycięstwo wykorzystując znajomość starych torów. Sławek i Radek gratulują mu zwycięstwa i proszą o jeszcze jeden wyścig. Podczas niego Frycek znowu jedzie skrótem, a Radek i Sławek chcąc go dogonić jadą coraz szybciej w wyniku czego Radek wykoleja się i zaczyna się toczyć w dół wzgórza. Frycek przyznaje się Sławkowi, że oszukiwał i postanawia wykorzystać znajomość starych torów by odszukać Radka.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy Frycek wraca do pracy na kolei Skarloey Railway okazuje się, że Pan Handel go zna, a Radek i Sławek go nie znają mimo, że ci ostatni pracowali na kolei o wiele dłużej niż Pan Handel.
  • Frycek nazywa Radka i Sławka młodymi lokomotywami, mimo, że ci mają 150 lat i są znacznie starsi od niego.
  • W pewnym momencie podczas pierwszego wyścigu Radek i Sławek jadą tymi samymi torami co Frycek.
  • Stare tory, które zna Frycek są w bardzo dobrym stanie mimo, że są od wielu lat nieużywane.
  • Gdy Sławek mówi: "Szybciej! Szybciej!", ma twarz Radka.
  • Gdy Radek toczy się w dół wzgórza, ziemia pod nim się trzęsie.
  • Gdy Pan Handel przywozi zawiadowcę, wygląda na zadowolonego mimo, że wie o zaginięciu Radka.
  • W rzeczywistości Radek tocząc się ze wzgórza nie pokonałby tak dużej odległości i pozostawiłby ślady.
  • Wagon Służbowy powinien zostać dołączony do pociągu Tomka.

Galeria