FANDOM

JamestotheRescue37
Nierówny Tor (ang.The Fenland Tracks) - jest odcinkiem linii Edka, który znajduje się między stacją Wellsworth, a stacją Suddery. Znaczną część linii stanowi most. Tor pojawił się po raz pierwszy w filmie Bohater Torów, ale jego nazwa została podana dopiero w serii trzynastej. W pobliżu znajduje się pole za młynem.

W filmie Bohater Torów tory na moście zapadły się pod ciężarem przejeżdżającego po nim Szymka. Srebrnej lokomotywie pomogli Tomek, Hirek i Kamuś.

W serii trzynastej Tomek ścigał się na nierównym torze z Karolem. Jechał tak szybko, że uszkodził się zaczep pomiędzy nim, a wagonem. Jakiś czas później Piotruś postanowił pozwolić wiezionym przez siebie kaczkom popływać w jeziorze znajdującym się pod mostem. Okazało się to złym pomysłem, gdyż bawiące się w wodzie kaczki nie chciały wrócić do wagonu.

W serii piętnastej na torze przydarzył się kolejny wypadek. Gabryś się na nim wykoleił. Kuba, który miał mu pomóc, przez swoje niemądre zachowanie doprowadził do tego, że wraz z nim wylądował w błocie pod mostem. Na ratunek przybyli im Tomek i Tobik. Jakiś czas wcześniej Gabryś i Ferdynand przejeżdżali przez nierówny tor, wioząc pomnik Lwa Sodor. Z winy Gabrysia, pomnik spadł z wagonu i wylądował w błocie.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki