FANDOM

-Nie mów mi co mam robić! | Wojtuś

Don'tbeSilly,Billy58
Niemądry Wojtuś

Niemądry Wojtuś (ang.Don't be Silly, Billy!) - jest trzynastym odcinkiem serii jedenastej.

Fabuła

Na wyspę Sodor przybywa Wojtuś, nowa lokomotywa. Tomek ma pokazać jej całą wyspę. Ostrzega przybysza aby przed pracą uzupełnił zapas węgla i wody, ale ten go nie słucha i szybko zaczyna pracę. Wojtuś stara się wykonać swoją pracę jak najszybciej, przez co popełnia błędy, a inni nazywają go niemądrym.

Wojtuś odjeżdża z gospodarstwa tak szybko, że część kurczaków nie zostaje załadowana do jego wagonów. Tomek znajduje go w kamieniołomie, ale Wojtuś zaczyna uciekać gdy tylko go zauważa. Tomek odnajduje go w składzie węgla i prosi go by szybko uzupełnił zapas węgla i wody, ale ten znowu go nie słucha. Wkrótce nowej lokomotywie kończy się zapas węgla i wody w wyniku czego zatrzymuje się i nie może jechać dalej.

Tomek pomaga Wojtusiowi dojechać do wieży ciśnień i składu węgla w celu uzupełnienia zapasów. Tym razem Wojtuś pracuje już starannie i słucha rad Tomka, a pod koniec dnia dziękuje mu za pomoc.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • To jest pierwszy i ostatni występ Wojtusia w serii telewizyjnej.

Niejasności

  • Narrator mówi, że Wojtuś podczepił się do wagonów z olejem dla spalinowozów, ale był tylko jeden wagon.
  • Gdy Wojtuś dostarcza spalinowozom paliwo, Diesel na krzywo ustawioną twarz.
  • Wagony służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Piotrusia i Wojtusia.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki