FANDOM

-Można sobie żartować, lecz nie w ten sposób Kubo! Narobiłeś zamieszania! | Pan Szyneczka

NoJokeforJames24
Niegrzeczny Kuba

Niegrzeczny Kuba (ang.No Joke for James) - jest jedenastym odcinkiem serii trzeciej.

Fabuła

Gabryś się przechwala i Kuba postanawia zrobić mu na złość. Okłamuje go, że zawiadowca ma co do niego plany, a Gabryś mu wierzy.

Póżniej Kuba patrzy jak Tomek przygotowuje dla Gabrysia wagony ekspresowe. Wmawia Tomkowi, że tego dnia to on ma poprowadzić ekspres i ten mu wierzy. Kuba podczepia się do wagonów ekspresowych i wyrusza w trasę. Wcześniej Kuba każe Tomkowi dać Gabrysiowi swoje wagony towarowe. Kłamstwo Kuby szybko wychodzi na jaw i czerwona lokomotywa zostaje zamknięta w hangarze.

Kuba dość szybko dostaje drugą szansę i wraca do pracy w porcie. Wspaniale pracuje przez cały dzień i przeprasza Tomka za swoje zachowanie. Po pewnym czasie, w porcie, do Kuby podchodzi pewien mężczyzna, który prosi go o podwiezienie na stację. Maszynista Kuby wyjaśnia lokomotywie, że ten mężczyzna to inspektor kolejowy. Kuba jest bardzo przejęty i dowozi inspektora na stację na czas. Wdzięczny mężczyzna chwali Kubę u zawiadowcy, który nazywa ją naprawdę użyteczną.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Fragment filmu z odcinka Kłopoty jest używany.
  • W tym odcinku Jeremiah Jobling jest inspektorem kolejowym.
  • W pierwszej scenie gdy Kuba pracuje w porcie wagon, który pcha ma na boku napis "NE".

Niejasnośći

  • Gdy Kuba zatrzymuje się obok Gabrysia, na górze ekranu widać wyposażenie studia.
  • Gdy Kuba mówi: "Pasażerskim również!", jego oczy są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Gdy Kuba zatrzymuje się po raz pierwszy przed budynkiem Sodor Shipping Company widać, że w tle Tomek pcha swój pociąg, ale chwilę póżniej ten sam pociąg się cofa, a Tomka nigdzie nie widać.
  • Gdy Kuba mówi: 'Właściwie to one są moje!", dym wydobywający się z jego komina nagle znika, a potem pojawia się ponownie wskazując na to, że w tym momencie film był cięty.
  • Gdy Kuba pcha w porcie wagony, widać że wagony są wykolejone

Galeria