FANDOM

-Sowy, mgły i duchy! Edek ma nie równo pod kominem, tu nie ma mgły! | Henio

HauntedHenry7
Nawiedzony Henio

Nawiedzony Henio (ang.Haunted Henry) - jest jedenastym odcinkiem serii piątej.

Fabuła

Pewnej nocy Henio i Edek pracują razem, gdy nagle zieloną lokomotywę straszy dżwięk wydawany przez sowę. Edek ostrzega przyjaciela, że gdy sowa wydaje dżwięki przywołuje mgłę i duchy. Gdy Henio jedzie nocą starą linią semafor wskazuje niebezpieczeństwo, na drzewie wisi kurtka robotnika, na starej stacji pali się światło a bramy przejazdu są zamknięte. Henio i jego załoga decydują się zawrócić. Następnego dnia dowiadują się, że wiadukt na starej trasie był w naprawie. Załoga postanawia następnej nocy znowu spróbować pokonać starą linię. Gdy Henio jest już gotowy do drogi, straszy go sowa i szybko przejeżdżający obok Gabryś. Wagony zaczynają śmiać się z zielonej lokomotywy. Podczas przejazdu przez starą linię wagony Henia zaczynają bać się duchów. Ruszają do przodu ciągnąc za sobą Henia. Pociąg uderza w przejazd kolejowy, a wagony wpadają w przepaść. Wkrótce na drezynie przyjeżdża Bernard, stary sygnałowy. Jest zły na załogę Henia, że ta zlekceważyła jego ostrzeżenia. Pan Szyneczka ponownie otwiera starą stację i mianuje starego sygnałowego jej kierownikiem.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Fragment filmu z odcinka Tomek, Piotruś i Smok jest używany.
  • W polskiej wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosił tytuł "Duchy".

Niejasności

  • Na początku na boku ekranu widać dziwne światło, najprawdopodobniej świecące się z lampki.
  • Gdy Henio po raz pierwszy wjeżdża w mgłę, w prawym głórnym rogu widać wyposażenie studia.
  • Gdy Tomek przejeżdża obok Henia na stacji Wellsworth, drugie małe koło Henia jest wykolejone.
  • Gdy Kuba przejeżdża obok Henia, oczy Henia są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Tuż przed wypadkiem tylko przednia brama na przejeżdzie się zamyka. Druga jest już zamknięta.
  • Gdy wagony wpadają w przepaść, ziemia na dole lekko przesuwa się w dół.
  • Gdy wagony wpadają w przepaść, jednemu z nich brakuje twarzy.
  • Jak Henio dostał się na tory przy starej stacji, jeżeli po raz ostatni stał na torach prostopadłych do nich?

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki