FANDOM

-Moim zdaniem tunele nie powinny być wielkości króliczych nor! | Damian

HomeatLast43
Nareszcie w Domu

Nareszcie w Domu (ang. Home at Last) - jest dziewiątym odcinkiem serii czwartej.

Fabuła

Piotruś Sam jest zmartwiony. Ostatnio przez złośliwe wagony uszkodził mu się komin. Zawiadowca ma dla niego niespodziankę. Okazuje się, że Sławek wraca z naprawy w warsztacie. Piotruś Sam mówi Sławkowi o tym, że pod jego nieobecność do pracy na kolei przybyła nowa lokomotywa o imieniu Damian. Jakiś czas póżniej Sławek dowiaduje się, że Damian utknął w tunelu. Sławek przybywa mu z pomocą. Przywozi robotników, którzy naprawiają uszkodzony przez Damiana tunel. Następnie pomaga Damianowi wrócić do domu. Zawiadowca wymierza Damianowi karę za jego niemądre zachowanie.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Rudik i Sławek wyjeżdżają ze stacji Rheneas widać, że są połączeni ze sobą, ale gdy Rudik zostawia Sławka w hangarze, odjeżdża bez konieczności odłączenia się od niego.
  • Gdy Sławek mija Księcia, jego koła poruszają się szybciej niż on sam, brakuje mu brwi i ma dżwięk gwizdka Damiana.
  • Gdy Sławek pcha Damiana, ma dżwięk gwizdka Pana Handla.
  • W polskiej wersji Hangar Lokomotyw Wąskotorowych jest błędnie określony jako Domkowo.

Galeria