FANDOM

-Gdy Gruby Zawiadowca zobaczy jaki jestem dobry, raz na zawsze pozbędzie się lokomotyw parowych! |Diesel

Engine57
Najsilniejsza Lokomotywa na Świecie

Najsilniejsza Lokomotywa na Świecie (ang.The World's Strongest Engine) - jest jedenastym odcinkiem serii szóstej.

Fabuła

Henio ma wypadek i trafia do warsztatu, a jedyną wolną lokomotywą do pracy na jego miejscu jest Diesel. Następnego dnia lokomotywa spalinowa przyjeżdża do portu. Wagony od razu postanawiają zrobić jej nazłość. Diesel z kolei postanawia pokazać im co potrafi zabierając je wszystkie na raz. W końcu zostaje zestawiony długi, składający się z dwudziestu wagonów pociąg. Diesel pcha i ciągnie wagony z całej siły ale te się nie ruszają, gdyż mają zablokowane koła. W końcu łącznik pęka i Diesel spada z wybrzeża do morza. Diesel zostaje odesłany do domu, a Henio zabiera za niego wagony.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Na początku Klara stoi w niewłaściwy sposób.
  • Gdy Henio stoi wykolejony, jeden z robotników stojacych obok niego jest lekko nachylony.
  • W Domkowie za Tomkiem bufory stoją na torach, a tory te stoją na następnych torach.
  • Gdy Diesel mówi: Gdy Gruby Zawiadowca zobaczy jaki..., do jego zaczepu jest przyczepiony drut.
  • Gdy Diesel popycha wagony, jego korbowód porusza się do przodu.
  • Gdy Diesel spada z wybrzeża, spada na twarzą w dół, ale chwilę póżniej jest ustawiony twarzą do góry.
  • Gdy Pan Szyneczka rozmawia ze spalinowozem, jego płaszcz jest uszkodzony.
  • Gdy narrator mówi: Diesel się zawziął!, twarz spalinowoza się rusza.
  • Kaczor i Olek mają ten sam dżwięk gwizdka.
  • W polskiej wersji Diesel mówi o dwie sekundy wcześniej niż powinien zdanie "Do stu beczek smaru!".

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki