FANDOM

-Myślałem, że nie chcesz zostać udekorowany! | Tomek

BestDressedEngine42
Najlepiej Udekorowana Lokomotywa

Najlepiej Udekorowana Lokomotywa (ang.Best Dressed Engine) - jest dwudziestym drugim odcinkiem serii siódmej.

Fabuła

Z okazji majówki ma się odbyć konkurs na najlepiej udekorowaną lokomotywę. Większość lokomotywy chce w nim uczestniczyć, ale Gabryś odmawia udziału. Póżniej Gabryś przejeżdżając przez most przypadkowo zostaje udekorowany proporcem wiszącym na nim. Wielki materiał całkowicie zasłania mu oczy. Jedzie na stację powodując dużo wypadków, a na stacji Knapford wygrywa konkurs mimo, że nie chciał brać w nim udziału.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Tomek zauważa wiejskie dzieci, jego numer "1" na boku wygląda tak jakby był odbity w lustrze.
  • Gdy Gabryś wyjeżdża ze stacji Knapford, ciągnie cztery wagony, ale w następnej scenie ciągnie trzy.
  • Gdy Tadek przejeżdża przez przejazd, w jego lakierze odbija się wyposażenie studia.
  • Gabryś po uderzeniu w bramy na przejeżdzie powinien je całkowicie zniszczyć, ale po uderzeniu bramy te otwierają się na bok.
  • Smrodek jest w swoim starym malowaniu, gdyż występuje w używanym fragmencie z innego odcinka.
  • Gdy Gabryś uderza w bramę na przejeżdzie, jeden z jego zderzaków jest krzywy.
  • Gdy Gabryś uderza w wóz, nie zostaje on zniszczony, ale w następnej scenie jest zniszczony.
  • Gdy Gabryś uderza w wóz, jabłka z niego nie wypadają, ale w następnej scenie jabłka spadają z powietrza.
  • Gabryś przejeżdża dwukrotnie pod tym samym mostem.
  • Gabryś ciągnie ekspres, więc to on powienien mieć pierwszeństwo na przejeżdzie, a nie Tadek.
  • Maszynista Gabrysia powinien zauważyć zamknięty przejazd.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Tadek ma na imię Tymcio.
  • W angielskiej wersji dymnica Gabrysia, czyli "smokebox", jest błędnie określona jako "firebox".

Galeria