FANDOM

-Spływa to po mnie jak woda po kaczce! | Porter

GoneFishing(episode)15
Na Ryby

Na Ryby (ang.Gone Fishing) - jest dwudziestym drugim odcinkiem serii siedemnastej.

Fabuła

Hubcio jest wyjątkową lokomotywą, gdyż ma do kotła przymocowany dżwig, którym może przenosić różne przedmioty. Pewnego dnia Hubcio w porcie ładuje metalowe przedmioty na wagony, które Edek ma odebrać. Poznaje Portera, z którym szybko się zaprzyjażnia. Nagle do portu przyjeżdżają Wiluś i Benio. Bliżniacy śmieją się z Hubcia mówiąc mu, że swoim hakiem może łowić ryby. Następnie śmieją się także z trzech zbiorników Portera. Hubcio przejmuje się żartami Wilusia i Benia, ale Porter nie. Tłumaczy nowemu przyjacielowi, że nie należy przejmować się tym co mówią o nim inni. 

Nagle do Hubcia podchodzi pracownik portu i mówi mu, że Edek nie będzie mógł odebrać wagonów. Porter proponuje by zadanie to wykonał Hubcio. Wiluś i Benio znowu zaczynają się śmiać. Hubcio mimo wątpliwości, zgadza się zabrać wagony Edka. Zjeżdżając ze stromego wzgórza, rozpędza się i nie może się zatrzymać. Wkrótce jego wagony na zakręcie wykolejają się. Hubcio przypomina sobie o tym, że ma na kotle dżwig. Z jego pomocą udaje mu się ustawić wagony na tory. Lokomotywy przejeżdżające obok go podziwiają. Hubcio jedzie dalej. Tym razem pamięta, że zjeżdżając ze wzgórza, musi zwolnić. Bezpiecznie dostarcza ładunek i wraca do portu. Następnie wraz z innymi żartuje ze swojego przydatnego haka.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Hubcio podnosi kilka rur jednocześnie mimo, że w odcinku Edek i Nowy Dżwig przenosił rury pojedynczo.
  • Wiluś i Benio w ciągu całego odcinka kilka razy zamieniają się dżwiękami swoich gwizdków.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Hubcio ma na imię Hektor.

Galeria