FANDOM

-Jestem Mocny! A ja Maciek! Razem jesteśmy Mocny Maciek! | Mocny Maciek, Mocny Maciek, Seria 9

MightyMac45Ding-a-Ling20
Mocny Maciek
  • Budowniczy: Boston Lodge
  • Konfiguracja: 0-4-0+0-4-0T

Mocny Maciek (ang.Mighty Mac) - jest dwustronną lokomotywą wąskotorową. Mocny jest starszy i wyróżnia się małą grzywą na czole, podczas gdy Maciek jest młodszy i wyróżniają go zaokrąglony nos, zaokrąglone policzki i piegi na twarzy.

Historia

Przed przybyciem do pracy na kolei Skarloey Railway, Mocny Maciek pracował wyłącznie na bocznicy przy przetaczaniu wagonów. Brak wiedzy o przewożeniu pasażerów sprawił, że pomiędzy Mocnym, a Maćkiem często dochodziło do kłótni, gdyż mieli różne zdania na ten temat. Gdy pewnego razu mieli zabrać pasażerów do obozowiska stale kłócili się o to, którymi torami powinni pojechać. W wyniku tego doszło do wypadku, po którym doszli do porozumienia. Korzystając rady Tomka, który powiedział im, aby patrzyli tam gdzie chcą jechać, dotarli do celu i przyznali, że gdy pracują razem są naprawdę użyteczną lokomotywą.

Charakter

Mocny i Maciek mają zupełnie inny charakter. Potrafią jednak dojść do porozumienia i ze sobą współpracować by osiągnąć cel. Gdy pracują razem czują się naprawdę użyteczną lokomotywą.

Prototyp

Mocny Maciek opiera się na dwustronnej lokomotywie wąskotorowej Fairlie z kolei Ffestiniog Railway.

Wygląd

Mocny Maciek jest pomalowany na kolor ciemno-niebieski z żółtą i pomarańczową podszewką.

Występy

Seria Telewizyjna

W serii telewizyjnej Mocny Maciek wystąpił w:

Wydania Specjalne:

Seria Magazynów

W serii magazynów Mocny Maciek wystąpił w :

Ciekawostki

Marketing

Galeria

Skarloey Railway
SławekRadekPan HandelPiotruś SamRudikDamianIvo HughKsiążęFred
BertoldMocny MaciekFrycekŁukaszProtek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki