FANDOM

-Nie jestem ślamazarą! Jestem sumienny! | Tomek

Thomas'MilkshakeMuddle28
Mleczna Droga Tomka

Mleczna Droga Tomka (ang.Thomas' Milkshake Muddle) - jest czwartym odcinkiem serii dziewiątej.

Fabuła

Tomek ma zabrać bańki z mlekiem do fabryki lodów. Po drodze spotyka Emilkę i postanawia się z nią ścigać. Tomek jedzie tak szybko, że wstrząsane mleko szybko zamienia się w masło. Gdy odkrywa swój błąd jedzie do mleczarni po nowe bańki mleka. Tym razem jedzie wolno i bezpiecznie dostarcza mleko do celu. Następnie zamienione wcześniej w masło mleko zabiera do cukierni.Powstają z niego ciastka dla dzieci.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Gdy Tomek po raz pierwszy przyjeżdża do fabryki lodów, ciągnie jeden wagon mniej.
  • Gdy Tomek wyjeżdża z fabryki lodów do mleczarni po nowe bańki mleka, zostawia swoje wagony na torze najbliższym fabryki, ale gdy wraca wagony te stoją na torze obok, a powód tej zmiany nie jest podany.
  • Mleko powinno być przewożone w cysternie, a nie w bańkach w otwartych wagonach towarowych.
  • Mleko nie powinno tak szybko zgęstnieć, gdyż zmienia się w masło po dokładnym ubijaniu, a Tomek tylko trząsł bańkami z mlekiem. 

Galeria