FANDOM

-To Rudik! On uważa, że jego syrena jest wyjątkowa, ale my nie! | Piotruś Sam

TunefulToots52.png
Melodyjna Syrena

Melodyjna Syrena (ang.Tuneful Toots) - jest dziewiątym odcinkiem serii dziewiątej.

Fabuła

Pan Szyneczka i Pani Szyneczka mają odwiedzić kolej Skarloey Railway. Z tej okazji ma się odbyć koncert z występem orkiestry dętej, którą ma zabrać na miejsce Rudik. Ten jednak chcąc słuchać wspaniałej muzyki ćwiczącej orkiestry jeżdzie na koncert jak najdłużej, przez co wkrótce kończy mu się paliwo i zatrzymuje się w miejscu w pobliżu jeziora. Wykorzystuje swoją charakterystyczną, dwudżwiękową syrenę i dżwięk grającej orkiestry by wezwać pomoc. Słysząc dżwięk Pan Patyczek, Pan Szyneczka, Pani Szyneczka i lokomotywy przyjeżdżają nad jezioro. Decydują, że koncert odbędzie się właśnie w tym miejscu.

Postacie

Miejsca

Niejasności

  • Narrator mówi, że dżwięk orkiestry wypełnił komin Rudika, ale Rudik jest spalinowozem i nie ma komina.
  • Wagony służbowe powinny zostać dołączone do pociągów Piotrusia Sama, Damiana i Mocnego Maćka.
  • Gdy Pan Szyneczka mówi lokomotywom, że koncert odbędzie się w miejscu gdzie zatrzymał się Rudik, oczy Piotrusia Sama są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Piotruś Sam ma dżwięk gwizdka Emilki z serii siódmej.
  • W zespole orkiestry dętej brakuje tubiarza.
  • Rudik ma inny dżwięk syreny.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki