FANDOM

-Poradzę sobie, dziękuję! Nie jestem takim zrzędą jak ty! | Marta

Mavis40.png
Marta

Marta (ang.Mavis) - jest czternastym odcinkiem serii trzeciej.

Fabuła

Marta jest młodą i niedoświadczoną lokomotywą spalinową, która pracuje w kamieniołomie. Codziennie przestawia wagony w inne miejsca co bardzo denerwuje Tobika. W końcu Tobik traci cierpliwość i proponuje Marcie by ta zabrała wagony z kamieniołomu za niego. Pod nieobecność Tobika, Martę odwiedza Diesel. Opowiada jej kłamstwa, przez które Marta staje się jeszcze bardziej zarozumiała. Marta zaczyna uważać, że spalinowozy są lepsze od lokomotyw parowych. Nie słucha więc rady Tobika i zostaje zatrzymana przez wagony na przejeżdzie kolejowym. Ruch uliczny zostaje wstrzymany. Tobik przybywa jej na ratunek, a po udanej akcji ratunkowej zawstydzona Marta zabiera wagony i wraca do domu.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Ostatni wagon Marty ma krzywo ustawioną twarz.
  • Gdy Tobik mówi: "Ostrzegałem ją!", na górze ekranu widać cień członka ekipy filmowej.
  • Bercia uśmiecha się nawet wtedy, gdy zostaje zatrzymana na przejeżdzie.
  • Co Diesel robi na linii Tomka, nie mówiąc już skąd się wziął na kolei North Western Railway?
  • Narrator mówi, że Diesel nie zna się na wożeniu ładunków mimo, że jest on lokomotywą manewrową, której podstawowym zadaniem jest wożenie ładunków. Powinien więc wiedzieć o wagonach wszystko.
  • Gdy Tobik popycha Martę i jej wagony, Tymcio znika.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki