FANDOM

-Ramię semafora było opuszczone proszę pana! | Henio

TheFlyingKipper36.png
Latający Pikling

Latający Pikling (ang.The Flying Kipper) - jest dziewiętnastym odcinkiem serii pierwszej.

Fabuła

Pewnej zimowej nocy Henio ma ciagnąć specjalny pociąg towarowy z rybami zwany Latającym Piklingiem. Podczas jazdy niespodziewanie zderza się z pociągiem towarowym czekającym na bocznicy. Zawiadowca wysyła go do naprawy, a po powrocie z warsztau w Kolejowie, Henio czuje się lepiej niż kiedykolwiek. Dostaje zadanie ciągnięcia ekspresu.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Ten odcinek opiera się na opowieści z Railway Series pod tym samym tytułem.
  • Gdy narrator mówi do czego służy port, daleko w tle widać przejeżdżającego Marklina.
  • W polskiej wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosił tytuł: "Latający Śledź"

Niejasności

  • W porcie Henio ma z przodu tylko jedną lampę, jednak po wyjeżdzie z niego ma dwie lampy.
  • W dwóch scenach widać, że lampy Henia to w rzeczywistości małe żarówki.
  • Tuż przed wypadkiem Henio jest w swoim nowym kształcie.
  • W scenie, która pokazuje cały Wagon Służbowy od zewnątrz widać, że kamera lekko przesuwa się w prawo.
  • Co się stało z konduktorem po wypadku?
  • Tor obok pociągu towarowego znika i pojawia się ponownie kilka razy.
  • Gdy Henio zderza się z pociągiem towarowym, zatrzymuje się stojąc na torach, ale w następnej scenie wypada z torów i wpada do rowu.
  • Gdy Henio zderza się z pociągiem towarowym widać, że ktoś ręką przesuwa jego wagon na węgiel.
  • Gdy Henio wypada z szyn, jego lampy znikają, ale podczas akcji ratunkowej znowu się pojawiają.
  • Gdy Henio leży wykolejony, jego oczy są ustawione od złym kątem względem siebie, ponadto widać ich czarny tylny element.
  • W dwóch scenach po powrocie z warsztatu Henio jest w swoim starym kształcie.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki