FANDOM

-Jeśli nie umiesz zachować się, przemaluję cię na kolor niebieski! | Pan Szyneczka

JamesandtheCoaches6
Kuba i Wagony

Kuba i Wagony (ang.James and the Coaches) - jest ósmym odcinkiem serii pierwszej.

Fabuła

Kuba wraca do pracy po wypadku i ciągnie pociąg z Edkiem. Kłopoty nadciagają gdy Kuba wypuszczając parę sprawia ,że kapelusz Grubego Zawiadowcy wylatuje w powietrze. Póżniej zatrzymuje pociąg zbyt daleko za peronem na stacji Dryaw. Następnego dnia Pan Szyneczka grozi Kubie, że przemaluje go na kolor niebieski jeśli ten nie zacznie wykonywać swojej pracy starannie, jednak ten jedzie nieostrożnie i niszczy przewody hamulcowe. Jego maszynista i palacz naprawiają je za pomocą gazety i skórzanych sznurówek jednego z pasażerów. Kuba czuje się głupio i odtąd jedzie ostrożnie.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Kuba sprawia, że kapelusz zawiadowcy odlatuje, Edek nie jest do niego doczepiony.
  • Narrator mówi, że wypadek Kuby z poprzedniego odcinka miał miejsce w jego pierwszym dniu pracy, ale Kuba do tej pory wystąpił w tle wszystkich odcinków.
  • Gdy Tomek wyjeżdża ze stacji, Klara stoi w niewłaściwy sposób.
  • Jeden człowiek z załogi Kuby ma blond włosy na początku, ale gdy załoga zastanawia się jak naprawić przewód hamulcowy wszyscy mają ciemne włosy.
  • Gdy Kuba i Edek zatrzymują się za peronem, Edek z niewyjąsnionych przyczyn jest smutny.

Galeria