FANDOM

-Bardzo ważne zadanie? Ja chcę to zrobić! | Kuba

JamesandtheQueenofSodor27
Kuba i Królowa Sodor

Kuba i Królowa Sodor (ang.James and the Queen of Sodor) - jest siódmym odcinkiem serii siódmej.

Fabuła

Kuba się przechwala, gdyż otrzymał zadanie przewiezienia burmistrza. Piotruś w tym czasie przypadkowo ochlapuje Gabrysia błotem. Pan Szyneczka prosi by jedna z lokomotyw zabrała z portu starą łódż o nazwie Królowa Sodor do przetopienia w hucie. Gabryś wpada na pomysł by oszukać Kubę. Gdy ten przyjeżdża sprawia, że Kuba zaczyna myśleć, że Królowa Sodor to prawdziwa królowa. W porcie Kuba przeżywa szok dowiadując się prawdy. Nie chce jednak sprawić by Gabryś poczuł się zwycięsko i zabiera łódż do huty. Po drodze komin łodzi uderza w stalową rurę, która zaczyna przeciekać. Robi się straszny bałagan. Kuba myśli, że wyjdzie z wypadku brudny, ale na szczęście tak się nie staje. Po dostarczeniu łodzi szczęśliwy Kuba wraca do hangaru i znowu chwali się przed innymi lokomotywami. Wtedy zjawia się Piotruś i tym razem błotem ubrudzony zostaje Kuba.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • Gdy Tomek przejeżdża przez stację Crovan's Gate, Ania stoi w niewłaściwy sposób.
  • Gwizdek Piotrusia był zapchany pyłem z kamieniołomu, ale ten oczyszczając go ubrudził Gabrysia błotem.
  • Gdy Kuba na końcu zatrzymuje się przed hangarem widać, że obok Gabrysia stoi Henio, ale w następnej scenie pokazującej Gabrysia z bliska Henia nigdzie nie widać.
  • Gdy Kuba wjeżdża do huty, łodzi brakuje kabiny i komina.
  • W ostatniej scenie oczy Tomka i Kaczora są ustawione pod złym kątem względem siebie.
  • Pan Szyneczka mówi, że Królową Sodor trzeba zabrać do warsztatu, ale Kuba zawozi ją do huty.
  • Pan Szyneczka mówi Kubie, że Królowa Sodor czeka na niego obok kanału, ale Kuba odbiera ją z portu.
  • Wagony służbowe powinny zostać dołączone do pociągu Kuby.
  • Ponieważ w odcinku zostały wykorzystane fragmenty filmów z innych odcinków, Tunel w Tidmouth pojawia się w swoim oryginalnym wyglądzie, a Sławek ma wokół komina złoty pasek.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki