FANDOM

-Powinieneś uważać! Drzewa są tak samo potężne jak lokomotywy! | Tymcio

JamesandtheTroublewithTrees50.png
Kuba i Kłopoty z Drzewami

Kuba i Kłopoty z Drzewami (ang.James and the Trouble with Trees) - jest piątym odcinkiem serii piątej.

Fabuła

Tomek po pracy w kopalni jest brudny i boi się, że inne lokomkotywy będą się z niego śmiały. Gdy Tomek wraca do hangaru nikt go nie zauważa, gdyż lokomotywy są zajęte kłótnią z Kubą, który przechwala się tym, że ma zostać na nowo pomalowany. Następnego robotnicy są zajęci wycinaniem drzew rosnących zbyt blisko torów. Kuba nie zwraca uwagi na ostrzeżenia Tomka, Piotrusia i Tymcia. Póżniej Kuba ciągnąc długi pociag towarowy trafia na stare drzewo, które zaczyna spadać w jego stronę. Tomek ratuje czerwoną lokomotywę w ostatniej chwili. Póżniej Tomek i Kuba odpoczywają na stacji. Nagle zjawia się Edek, który mówi, że jutro Tomek zostanie odmalowany, a Kuba będzie ciągnął ekspres. Kuba przeprasza Tomka za swoje zachowanie.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • W polskiej wersji ten odcinek tak naprawdę nosi tytuł "Kuba i Problem z Drzewami".
  • W polskiej wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosił tytuł "James i Kłopoty z Drzewami".

Niejasności

  • Gdy Kuba wyjeżdża z portu, jego wagony tracą twarze.
  • Gdy Kuba hamuje na widok stojącego na torach drzewa, jego przednie koła są wykolejone.
  • Gdy Kuba i Tomek się cofają, drzewo znowu stoi na torach.
  • Gdy Kuba i Tomek się cofają, głowa maszynisty Tomka się obraca.
  • Kuba mówi, że ma ciągnąć ekspres, ale gdy dojeżdża na stację odbiera zwykłe wagony.
  • W polskiej wersji w jednej scenie Kuba jest błędnie określony przez narratora jako Henio.

Galeria

Tomek i Przyjaciele - Kuba i Kłopoty z Drzewami (109)05:12

Tomek i Przyjaciele - Kuba i Kłopoty z Drzewami (109)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki