FANDOM

LoveMeTender71
Kochaj Mnie jak Brata

Kochaj Mnie jak Brata (ang.Love Me Tender) - jest dziewiętnastym odcinkiem serii dwudziestej.

Fabuła

Na wyspie Sodor pojawia się śnieg. Donald i Darek odśnieżają tory. Zostają połączeni ze sobą wagonem dla robotników i otrzymują śnieżne pługi dzięki czemu mogą odśnieżać tory w dwóch kierunkach. Zatrzymują się na rozjeździe i kłócą się którędy mają jechać dalej. Donald chce odśnieżyć Linię Edka, ale Darek uważa, że powinni pojechać linią główną. Po pewnym czasie bliźniacy dojeżdżają do kolejnego rozjazdu. Donald twierdzi, że powinni odśnieżyć tory prowadzące do centrum ratowniczego, a Darek wciąż chce jechać główną linią. Donald ignoruje swojego brata, co tworzy napięcie między nimi.

Bliźniacy odśnieżają tory do centrum ratowniczego. W drodze powrotnej spotykają Tobika, który utknął w śniegu przez złą decyzję Donalda. Na następnym skrzyżowaniu Donald pyta Darka czy chce odśneiżyć główną linię, czy trasę prowadzącą do zamku. Darek milczy, myśląc, że Donald go zignoruje. Wkrótce zaczynaja wzajemnie siebie nie słuchać. Przed semaforem, każdy z nich zaczyna jechać w inną stronę. Donald szarpie tak mocno, że zabiera ze sobą nei tylko wagon dla robotników, ale także tender Darka. Donald odjeżdża, nie wiedząc, że zabrał bratu wagon na węgiel z całym zapasem.

Donald spotyka na stacji Crovan's Gate Tomka, który zaczyna zastanawiać się gdzie jest Darek. Tomek informuje Darka, że ciągnie wagon dla robotników oraz tender Darka. Donald wpada w panikę, gdyż uświadamia sobie, że zostawił brata bez zapasu węgla i wody.

Tymczasem Darek zostaje przysypany śniegiem. Donald go mija. Nie zauważa go i jedzie dalej. Maszynista i palacz Darka siedzą w tym czasie z załogą Tobika i razem piją gorące kakao. Donald spotyka Tobika i pyta sie go gdzie jest Darek. Tobik mówi mu, że dokładnie w tym miejscu, w którym go zostawił. Załaga Darka wsiada do kabiny Donalda i wszyscy jadą szukać Darka. 

W końcu Donaldowi udaje sie odszukać brata. Bliźnaicy wzajemnie się przepraszają. Okazuje się, że Donaldowi przez długie poszukiwania brata skończył się zapas wody. Ma jednak ze sobą tender brata. Darek pozwala mu wykorzystać zapas wody z jego tendra. Donald zabiera brata do warsztatu i między bliźniakami dochodzi do pojednania.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

Niejasności

  • W niektórych scenach zaczep łączący Darka z jego Tendrem jest ośnieżony a w innych nie.

Galeria