FANDOM

-Przestańcie się kłócić! Tym razem będziecie musieli się podzielić kłopotami! | Boguś

DoubleTeethingTroubles9
Kłopoty Wieku Dziecięcego

Kłopoty Wieku Dziecięcego (ang.Double Teething Troubles) - jest dwunastym odcinkiem serii piątej.

Fabuła

Wiluś i Benio znowu się kłócą. Boguś próbuje ich pogodzić, ale ci nadal się sprzeczają w wyniku czego powodują wypadek. Pan Szyneczka mówi im, że na wyspę przybędzie nowa lokomotywa spalinowa, która będzie pomagała im w pracy. Nowa lokomotywa spalinowa o imieniu Derek jest nowa i ma kłopoty wieku dziecięcego. Jadąc do kamieniołomu psuje się i zatrzymuje się na wzgórzu. Boguś szybko przybywa mu z pomocą. Wieści o kłopotach nowej lokomotywy szybko się rozchodzą. Tomek mówi Piotrusiowi, że nowa lokomotywa ma kłopoty wieku dziecięcego. Piotruś nie wie co to znaczy i mówi Wilusiowi i Beniowi, że nowa lokomotywa jest dziecinna w wyniku czego bliżniacy postanawiają być dla niej niemili. Następnego do kamieniołlomu przyjeżdża Derek. Pomaga Wilusiowi i Beniowi ciagnąć wagony z kamieniami, ale wjeżdżając na wzgórze znowu się psuje. Zawiadowca postanawia posłać go do warsztatu. Wieczorem Wiluś i Benio przepraszają Bogusia za swoje zachowanie i razem z Kaczorem przez całą noc rozmawiają o kłopotach wieku dziecięcego.

Postacie

Miejsca

Ciekawostki

  • Fragment filmu z odcinka Robaczki Karolka jest używany.
  • Jest to ostatnia mówiąca rola Bogusia w serii telewizyjnej.
  • W wersji z TVP3 Kraków ten odcinek nosił tytuł: "Kłopoty Żółtodzioba"
  • W polskiej wersji w rzeczywistości ten odcinek nazywał się "Problemy Wieku Dziecięcego"

Niejasności

  • Gdy Boguś mówi: "Przestańcie się kłocić!", jego przednie koła są wykolejone.
  • Narrator mówi, że Wiluś i Benio usłyszeli nieznany im gwizd, ale Derek, który wydał ten dżwięk jest lokomotywą spalinową i nie ma gwizdka tylko syrenę.
  • Gdy Wiluś mówi: "To przez nowego diesla!", na jego kotle widać szary przewód.
  • Szmerek jest widoczny w tle mimo, że w odcinku Zawalony Piotruś został uwięziony w kopalni.
  • Wagon Służbowy powinien zostać dołączony do pociągu Wilusia, Benia i Derka.
  • W polskiej wersji przez cały ten odcinek Kaczor ma na imię Kaczorek.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki